Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei. Har fått øyekatarr, og trenger råd. Er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt det? Vil helst ikke til legen, men må kanskje det?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Enten få resept av legen for å ha på eller så funker det å sprute morsmelk inn på øyet om du har det tilgjengelig ;o)
Gjest ->>- Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vask bort pusset med lunka vann på q-tips, ofte. Om det blir veldig ille eller varer veldig lenge, gå til legen. Men svært mange leger har sluttet å gi antibiotikadråper for øyekatarr, siden det går over av seg selv. Men om det er av typen med grønt guff er det temmelig smittsomt.
Anne-B. Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Du får kjøpt øyedråper på helsekost. Det, og øyerensevann, tok knekken på det hos datra vår.
mpb♥ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Ringte legen sist gang småtten hadde det, fikk bare utskrevet en resept. Det var ikke nødvendig med legesjekk for det, ikke ved det legekontoret i hvert fall.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Takk for råd. Håper det er borte i morgen, men spørs vel det....
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 høres ut som noe min datter har fått... jeg skylte øyet hennes med saltvann før hun la seg.. får se det ann imorgen.. er det ikke bedre får jeg bestille legetime..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå