temine Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 6. dagen uten godis, så da er smoothien god å ha. Nå nyter jeg en med jordbær, biola og banan! Noen med gode kombinasjoner de vil dele med meg?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg drikker smoothie nesten daglig, men varierer mye. Men en god hit er med blåbær, vaniljeyoghurt og blåbærbiola, mmmmm;)
Underveis --> Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Har ikke brukt youghurt til nå, men juice. Druejuice er den jeg bruker mest. Så bruker jeg banan for å få litt fylde. En hel banan blir veldig fyldig, men jeg synes det også er godt. Og så har jeg oppi varierende frukt. Dagens var da altså druejuive. En hel banan og frosne jordbær. Den var veldig god. Ellers har jeg frosne bjørnebær og skogsbær i frysern. Bruker også mango i stedet for frosne bær, og litt fersk ananas er veldig godt oppi. Liker det ikke når smoothien blir for syrlig, så ligger unna kiwi f.eks. De frosne bringebærene blir også litt syrlige dersom det blir mange av dem. Pleier også å fryse overmoden frukt dersom jeg har kjøpt litt mye. Kapper bare opp i biter og fryser. Da kan jeg kjøre det rett i blendern. Veldig kjekt!
PiaL Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Banan, mango og ananas, er min favoritt. Hvis du har oppi jordbær er det også nyydelig. Ananasen må være fersk, ikke hermetisk det utgjør enorm forskjell. Også har jeg oppi litt mango/eplejuice eller eplejuice for å gjøre den litt mer flytende. Ellers kan du kjøpe ferdig smoothieblandinger i butikken (frossent) Den skal visst være kjempegod den også. Jeg bruker stort sett det jeg har av frukt/bær som jeg tror kan passe. Viktig at frukten er godt moden, ellers blir det ikke særlig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå