Daniels-mamma Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Barnefar, min x, fester ikke gutten vår på 2 år med belte i bilen sin, jeg har også sett han har kjørt bil med gutten på fanget. Spørsmålet er da...hva gjør jeg da? Er det best å si i fra til han eller å kontakte barnevernet eller helsestasjon? Vi har for tiden delt omsorg og er i gang med en barnefordelingssak....
SkravleFruen Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hva sier han selv da? Jeg hadde nektet han å ta med barnet i bil.. om jeg så måtte poltianmeldt det!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Tror faktisk jeg hadde gitt ham en advarsel hvor jeg hadde sagt at enten sikrer du ungen forsvarlig eller så politianmelder jeg deg.
Mor til et enebarn Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hadde politianmeldt jeg! Helt klart!
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Kontakt barnevernet, du. Dette er jo ikke akkurat heldig for han med tanke på barnefordelingssaka.
Daniels-mamma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Takk for svar Jeg kommer nok til å kontakte barnevernet ja...
minsta Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Du kan vise ham denne videoen... Mulig han tenker seg om da? Det er en mor som holder sitt barn på fanget.. og så kræsjer de... Og denne viser et barn som ikke er sikret med beltet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå