Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Spennende ja! Hvem heier dere på?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Heier på Silje og Ann Kristin jeg da.. Håper Ann kristin vinner nå, og at silje vinner den siste plassen!!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Da har vi med favorittene våre. Gleder meg til finalen!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Min favoritt er Ann Kristin. Og mammagutten røyk så det sang...... :-D Fryktet en stund at Vigdis skulle klare seg mot Silje, men heldigvis. Dessuten sto hun med bøyde armer lenge, da!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Silje, Ann Kristin og Unni er i finalen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå