Gå til innhold

Faen,kokte babyinhalatoren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var rimelig sikker på att det var det som sto i bruksanvisningen,men den skulle bare ligge i lunkent vann for å rengjøres..det merket jeg da inhalatoren var deformert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg en ny gratis,eller må jeg kjøpe en?

Noen som vet hva dn evt koste da?

Skrevet

du får ny gratis, men på resept fra legen... :-)

jeg har gjort akkurtat det samme :-)

Skrevet

Huff,alltid noe styr.

Må ha resept ja.. da ringer jeg til legen i morgen.

Takk for svar.

Litt flaut da men..

men da prater jeg bare med hu på kontoret?

Må ikke inn til legen da?

Skrevet

det er ikke sikkert du trenger mer enna t de ringer for deg inn på apoteket en gang... du trenger ikke time i alle fall...det ville i så fall være missbruk av tid. ring klokka 08 i morgen så får du svar fort.

Skrevet

skal ringe jeg :)

Takk for svar,men mens jeg har deg her,hva skjer videre utover nå mht til utredning av astma?

Var på ett års kontroll i dag,og minien er skikkelig forkjølet,så legen hørte ''astma'' lyder på han.

Skal som sagt tilbake om en mnd,men hva skjer etter det da?

Skrevet

hvis du får påvist astma så får du medisiner til han, ikke mer fiksfakseri enn det. Min gutt fikk påvist barneastmatisk reaksjon på vinterkulda... også kaldt vinterastma. Det kjipe med det var at han fikk bronkitt mange ganger de første vintrene, og hadde noen runder med falsk krupp som bitteliten. Den første vinteren uten penicilin, men med inhalator var han fire og et halvt år... vinteren etter trengte han verken inhalator eller penicilin. Men jeg er rask med å fange opp når jeg hører de velkjente lydene, og dem blir du kjent med etterhvert. Den første tiden er kjipest for dere må bli kjent med lydene og hva de betyr, og hvor slitsomt det er for ungen å puste.

Det er ikke så mye å gjøre annet ennå bedrive forebyggende medisinering i vinterhalvåret, og akuttmedisinering når det blir for tett.

Fikk du svar syns du?

Skrevet

Jeg har ikke trengt resept (ville ha en ekstra i bhg), men jeg betalte vel 250,- for den..

Skrevet

man får gratis med resept nemlig :-)

Skrevet

Var noe slikt legen sa til meg også,men det gikk fort utav meg der og da..

Pratet på forkjølelsesastma..,men dette vil vi jo finne utav etterhvert..

Er nok det med lydene,som du sier,som kan bekymre meg,for jeg kan dem så absolutt ikke..

Vært en del hos legen de to siste mnd nå,pga rs-viruset,streptokokker,ørebetennelse og det med tungpusthet...burde ikke da legen høre attdet er astma lyder i han da?

Eller kan det bare komme litt sånn plutselig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...