Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg kastet eksen min ut for nesten 2 mnd siden fordi han hadde ikke styr p卸konomien sin å løy for meg angående dette. Jeg ble sittende å betale på alt å har snart ikke mer igjen av sparepengene jeg har brukt 3 år på å spare opp. Poenget er bare det at han flyttet ut, tok med seg klærne og ting av verdi men lot mye annent drit stå igjen. Dette har han ennå ikke hentet! Han svarer ikke på tlf eller meldinger når jeg spør om når han skal hente resten, fordi alt står pakket klart slengt inne på barnerommet. Jeg vil gjerne få dette vekk, men han svarer ikke. HVa gjør jeg? Kaster alt? Vil ikke ha noe av det siden det meste egentlig tilhører han tidligere samboer, så vil bare ha det vekk.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Send en mld om at du setter alt utenfor døra imorgen,og hvis han ikke henter alt innen morgendagen hiver du det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Lignende skjedde meg med min x. han fikk t.o.m nøkler av meg for å hente det da jeg ikke var hjemme. Han hentet det ikke engang da. Og nøklene så jeg aldri igjen. endte med at jeg kastet / ga bort / solgte tingene. OG DEILIG VAR DET !!!! Gjør som meg. send sms: " er ikke tingene hentet inne Dato, så går det i søpla" - og gjennomfør det
kristbo Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 legg tingene ut på finn.no og skriv, gis bort mot 10 STORE plater freia melke sjokolade;) da slipper du å bruke noe energi på å dra på dynga og du får godis for en uke eller tre;)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Skriv sms om at innen 24.april må han ha hentet tingene sine, hvis ikke blir de levert til fretex.. Da har han fått en mulighet til å hente dem. Kommer han ikke, har han selv oversett advarselen din, og du kan ha god samvittighet.. spar på mld, så han ikke kan komme å ta deg etterpå.
Christoffer i magen Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 For å ikke lage mere drama hadde jeg levert det til noen han kjenner. Foreldre, søsken, venner eller hva som helst. Da kan han ikke komme i ettertid å lage et helvete for at han ikke har noen ting igjen. Det å hive det eller gi det bort synes jeg egentlig hadde vært til pass for han men samtidig så er bare positivt hvis du klarer å unngå det. Hev deg et hode høyere enn han i oppførsel så skal du få se at du sitter igjen med en kangt bedre følelse selv. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Problemet er det at hele familien hans bor 3 timer unna her. Kjenner ikke så mange av vennene hans heller, har ikke nr til noen av de hvertfall. Er bare lei av at det står her å støver ned. Soverommet mitt er stappfullt å datteren min sitt rom er også fullt opp med hans ting. Veldig slitsomt å ha det sånn bare H.I
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 har du en bod du kan sette det i så lenge da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå