Alatariel Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Noen her som har opplevd å få TR selv om dere har vært gravide? Jeg bare lurte litt på om TR da varte like lenge som vanlig? Og om den kom noe senere enn den egentlig skulle? Har jo hørt at noen gravide fortsatt får TR, så ville bare høre om noen har noen erfaringer med det
JulieF*Victoria* Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg spurte gynekolog Anne om noe av det samme for et par uker siden, og hun svarte at det var faktisk noen som opplevde å blø til vanlig tid selv etter at de var blitt gravide. Så jepp, det kan man=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå