Gå til innhold

anbefalt syden reisemål i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor hadde dere dratt? Vil ha det varmt og muligheter for å bade( i basseng) helst hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tyrkia. Vi skal dit i alle fall. Til Side. Passe varmt og tur for meg og sønnen min til ca 2-3000 kr

Skrevet

Vi skal også til Tyrkia i slutten av mai:) Til Kemer skal vi :D

Skrevet

Har ikke lyst til å dra dit, da jeg er gravid selv og føler at det kanskje er litt tryggere i europa. I hvert fall den beskjeden jeg fikk av mamma som har vært der.

Men så at det var veldig billig ja. Det er jo supert da. Fant tur til Mallorca for 5000 for alle tre. Men er redd det er litt kaldt der ennå. Hva ligger temperaturen på i Tyrkia?

Skrevet

jeg var der når jeg var gravid og med en baby på 3 mnd. Så lenge man passer seg er det ikke noe prob.

Vet ikke hva temperaturen ligger på, men som en god norsk sommer uten at det er brennheit. Går fint an å bade i sjøen og gå med singlet for å si det sånn. Vi skal ta en hoppepåtur i slutten av mai. Mamma gjør det vært eneste år og finner ofte en ukes tur til under tusenlappen.

Ellers er det jo kjempegod mat der nede og masse billige klær selv om prisene ikke er så bra som for ti år siden.

Skrevet

Vi drar til Kreta 3.mai.

Har ikke vært der før.

Stod mellom Kreta og Mallorca.

Fikk beskjed om at siden Kreta ligger lengst syd, er sjangsene større for bra vær og varme.

Skrevet

Det er Kreta og Mallorca det står mellom hos oss også. Var på Kreta i slutten av april for 19 år siden. Da var det knallvarmt. Har aldri vært på Mallorca. Usikker på om det blir for kaldt

Skrevet

Var på cypros tidlig i mai i fjor. God norsk sommer der. Ble knallvarme uken etter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...