Gutt i magen! Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei, når på kvelden legger dere babyene deres, og legger dere dere sammen dem til de har sovnet, eller ligger de i egen seng?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Legges 18.30 og i egen seng.. Ammer først og da blir han så døsig at han sovner av seg selv med en gang han legges i senga..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har lagt min mellom 18-20 siden hun var 3 mnd ca. Nei, legger meg ikke sammen henne. Bare legger henne rett ned og så sovner hun stort sett, hvis ikke tar jeg henne opp for så å prøve litt senere. Prøvde å synge for nattasang for henne en gang, men da kikket hun bare dumt på meg:) Hva er dette for noe tull da? Det enkle er det beste for henne:)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Her legges det til samme tid hver kveld så sant det ikke er noe spesielt som skjer. Vi er så heldige at hun sovner kl 8 og sover til kl 6 i morgen tidlig. Tror det er viktig med faste rutiner. Hun sover på eget rom da vi merket at hun ble forstyrret da vi la oss mens hun bodde på vårt rom. Hun legges rett ned uten noen dikkedarrer, og med et "god natt gullet" Det hender at vi må gå inn å gi henne smokken et par ganger, men det gjøres uten noe ekstra oppmerksomhet og med et "god natt gullet". Hun har sovet hele natten siden hun var 2,5 mnd og det er deilig for da er jeg litt mer uthvilt. Det skal sies at jeg ikke ammer annet enn om morgenen, og jeg sørger for at hun er god og mett når hun legger seg.
Gutt i magen! Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Så flinke dere er, jeg er litt svak tror jeg har hatt han litt mye i sengen. Men har nå begynt å legge han kl 7, så tenkte jeg skulle få det inn før jeg begynner å legge han alene. Kan legge han alene på dagen, og da sovner han stort sett greit uten for mye tårer, men på kvelden hyler han frem til jeg legger meg ved siden av i sengen, da sovner han med en gang, helst med pupp også, hvertfall hvis han våkner litt opp senere på kvelden... Uff jeg blir utnyttet skjønner jeg..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Vi har ei lita snuppe på 5 måneder som legger seg en gang mellom 20 og 21 på kvelden. Hun sovner ved puppen (akkurat det har jeg tenkt å prøve å snu litt på nå, slik at hun ikke er avhengig av å sovne ved puppen) og legges så i egen seng. Der sover hun til i 2-3-tiden på natta, får så et puppemåltid og sover videre til ca. 6.30. Da starter dagen hennes.
Barbafin Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Legges i åttetiden i sin egen seng. Litt synging og "hysjing" må gjerne til, men stort sett går det greit. Da sover han til i femtiden og da får han en liten "på-tår".
betty74 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Vet du, jeg syntes nesten det høres ut som han kanskje er FOR trøtt når han legger seg. Har du prøvd å legge han tidligere? Siden han legger seg fint i sengen sin på dagtid er det jo egentlig ingen logisk grunn til at dette ikke skal funke på kvelden også. Min må legge seg kl 18, legger vi henne senere blir hun overtrøtt og vanskelig å legge.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Vi legger gutten vår kl 19.30 hver kveld, det har vi gjort ganske lenge alt. Han sover i egen seng og har nå sovet på eget rom i 1,5 uke. Han er veldig grei å legge, når han har fått flaske i stua bærer vi han i senga si, sier god natt og så sovner han av seg selv.
Prins og prinsesse Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Akkurat det å bli avhengig av å sovne med puppen trenger ikke å bli noe problem... Trodde min lille var avhengig av å få pupp rett før hun ble lagt,selv om vi la henne i våken tilstand - men det var helt til puppen var borte en dag. Da sovnet den lille engelen med en gang hun ble lagt i senga, en time etter å ha fått melk fra flaske av pappa.... Hun legger seg mellom sju og åtte, får litt pupp i to-tretida (og nå legger jeg henne i egen seng etter det, for da sover hun lenger), og så vil hun opp i sju-åttetida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå