Gå til innhold

Attpåklatten... Her må det litt skryting til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For den vakre jenta di skal du jammen være stolt av!

Flink hun var da....

Ikke sjenert foran kamera engang!

Skryte skryte skryte skryte.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så koselig!!! Tusen takk:)

Hun fortalte at hun var supernervøs, men det så jo ikke vi:-)

Koselig at du fikk det med deg da!!!!!

Skrevet

Flere som gjerne skulle sett det da ;-) Tenker hun var superflink Klattejenta

Skrevet

Superflink:-)

Hihihihi.................Du kan se det på nett. Du vet jo hvilket fylket vi bor i, og det er NRK så da kan du nok finne det du:-)

Skrevet

Ååååå, jeg skjønner at du er sprekkeferdig av stolthet. Hadde sprukket forlengst jeg hadde det vært min fjortis for nå har jeg sett henne også!

Virkelig et prakteksemplar av en fjortis. Regner med at dørsmellingskvoten hennes har gått opp litt nå etter dette;-) Kjempeflink og nydelig jente!!!

Skrevet

Det var lurt, hva skulle vi gjort uten nettet??

Skrevet

Takk for det:-)

Hun er en skjønn jente og forhåpentligvis er den verste dørsmellingen over....eller ihvertfall på nedtur:-D

Skrevet

SÅ BRA!!!! Jeg fikk søkt opp innslaget på nettet og så det nå, kjempebra!

Hun var så rolig og fokusert så man ikke skulle tro hun hadde gjort annet, det kan du hilse og si!!

Hilsen hun-som-har-tatt-ørten-medietreninger-foran-kamera-og-ikke-er-på-langt-nær-så-flink-som-fjortisen :)

Skrevet

Flinke flinke jenta:-) Skal hilse henne jeg:-) Synd du ikke kan komme imorgen, så kunne du sagt det til henne selv:-)

Skrevet

Jeg har også sett på henne. Søt og flink jente du har, virket eldre enn sine 14(?) synes jeg. Tenk så deilig å være fjortis og kunne både være flink, initiativrik, ressurssterk OG sint når man synes det passer :-)

Skrevet

Hun fyller straks 15, så hun er jo snart ikke fjortis lenger da:-) Men de ser nok eldre ut enn vi gjorde på samme alder..........slår det meg når jeg ser på bilder av meg selv på den alderen:-)

Nå er hun på festmiddag sammen med styret og de får utdelt prisen:-) Hun gledet seg stort og hadde pyntet seg:-)

.....og visste altså IKKE når hun kom hjem derfra........hihihi......søte små:-)

Skrevet

Nå skal jammen meg jeg skryte av henne også, for makan til trygg "unge" på tv har jeg vel aldri sett... også verdens beste blikk når hun fortalte om naboene som hadde knust alt de hadde laget :-)

Veldig veldig fin jente!!!!! Hurra for ungdommene!!!!!

Skrevet

Takker og bukker:-)

Hun er tøffere enn toget når det gjelder rettferdighet og slike saker, og jeg kjenner meg så godt igjen fra jeg var på samme alder. Selv om man er aldri så "liten og redd" så vinner alltid rettferdigheten og kampen for det gode og det er så godt å se at hun har det så innebygget i seg:-)

Akkurat nå derimot, så er hun nok sikkert en smule nervøs.

Skrevet

helt sikkert, men det går fint... det er ei stolt ei som ikke vet når hun kommer hjem i kveld.

Skrevet

Nå fikk jeg jammen meg tekstmelding fra rektor på ungdomsskolen hun går på!!! Med masse gratulasjoner og at der er imponert over innsatsen hennes.........kjenner jeg blir rørt til tårer! Det er virkelig stort når det går godt og de lykkes disse små håpefulle......for det har jammen vært nok frustrasjon gjennom tenåringsfasen ja!

Skrevet

det er deilig å få høre fra "de voksne" at ungene våre er fine... Og vi har lov til å bli både stolte og rørt til tårer.

dritgreigutten skrev et brev til oldemoren sin har om dagen, fordi oldefar er så fryktelig syk...

i dag ringte oldemor for å takke, og hun ble så glad... jeg ble rørt for han skrev det helt selv. han komponerte og skrev og var varm og omsorgsfull...alt var så fint, og jeg ble kjempestolt.

MAn blir det når ungene viser innsatsvilje og det blir lagt merke til.

Skrevet

Ja, det er rørende og sterkt når de vi har aller nærmest oss gjør sånne fine ting!!! Det er flott at oldemor ringte og takket - det betyr mye å få den takken for lille flinkingen! Og rørende for oldemor å få personlig brev, skrevet i ekte kjærlighet!

Skrevet

Glemte å fortelle at frøkna er nesten 180 på strømpelesten og har bein som en folunge:-) Rapper skoene til mamma gjør hun også og jeg bruker ikke småsko for å si det sånn:-)

Skrevet

WOW!!! Så flink ei jente!!!

Mamma`n kan klappe seg selv på ryggen og være meeeeeget fornøyd:=)

Skrevet

Fikk sett det på nettet :)

Så flott og tøff jente du har. Dere har all grunn til å være stolte!

Håper middagen og utdelingen var bra,og at dette gir inspirasjon til flere ungdommer som brenner for noe.

Skrevet

De hadde en super kveld og nå har hun reist på konfirmantleir:-) Så her blir det stille i helgen, med kun lille rosa:) Eldste bor i leiligheten til mormor og beste siden de er i Spania og hun nyter aleneboertilværelsen:-)

Søndag er det gudstjeneste siden konfirmanten skal være med og holde den, så det blir jo en fin stund:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...