Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg først hos jordmor, og ho trykka på magen og herjet på.(Er ikke så fryktelig behagelig det...stakkars baby.. hehe) Og etterpå gikk jeg på shopping hvor jeg skulle kjøpe inn de siste tingene til babyen. Og etter at jeg kom hjem igjen har jeg hatt konstante kynnere..(føler det ihvertfall sånn..) Er dette vanlig som en start på fødsel eller? (Før riene kommer? Har hatt en del kynnere i det siste..men ikke så voldsomme som dette. Og babyen er mer urolig enn vanlig også.. Har termin på tirsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du har, kan være kynnere, eller også at ungen er litt stressa idag etter all trykkingen, og alt som har skjedd. Men er du veldig usikker, så ring til føden og snakk med dem. De har stort sett greie på det meste, og tar imot alle spørsmål. Så enten du føler dem som dumme eller ikke - bedre å spørre engang for mye, enn engang for lite - mener nå jeg...

:-)

Skrevet

Ja det kan jeg jo gjøre... Men venter og ser det litt an... Men det er litt ubehagelig når magen blir steinhard og jeg føler at jeg sprekker :-)

Skrevet

Tror neppe du trenger å ringe føden når du kjenner liv i magen og alt virker greit. Du merker garantert når du får rier, kanskje ikke med en gang, men i hvert fall i god tid før babyen kommer ut:-)

Skrevet

Har hatt konstante kynnere de siste 3-4 ukene jeg. Kommer ofte hvert 5 min. De kommer når jeg står, går, sitter/ligger i ro... hele tiden!!! Veldig slitsomt, men jordmor sa at det er kroppen som forbereder seg:)

Skrevet

Jeg var også hos jordmor i går, og hun trykka og herja ganske godt med magen... Utover dagen og kvelden fikk jeg noe vanvittig med harde kynnere, kjentes nesten ut som om hodet på ungen var på vei til å bli trykka ut... Etter en god natts søvn derimot har tingene roet seg ned igjen - typisk;-) Tror nok bare det var en reaksjon på jordmors "mishandling" ja...

Skrevet

Det har roet seg hos meg også i dag...så det var nok bare trykkinga til jordmora som gjorde det... Får vente i spenning og se om det kommer igjen...eller kanskje rier neste gang?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...