Gå til innhold

Sorry... enda mere skatteprat...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt. Vi tok opp lån ii fjor på 1,6 til huskjøp. Det resulterte i en god tilbakebetaling på skatten. Men hvordan blir det da dette året? blir det rettet opp på noen måte eller må vi evt da si fra selv hvis vi vil trekke mindre for å få mindre igjen på skatten? Har veldig lyst på samme positive svar fra skatten neste år og. og da vil jeg ikke risikere at det forandrer seg siden det er et nytt år... noen som vet? Og som i det hele tatt skjønner hva jeg mener? he he ser at det ble mye rot og surr... sorry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rentefradrag er rentefradrag.

Sjekk hva som er beregnet på skattekortene deres av slikt, så ser du raskt om det er likt som i fjor eller om de har tatt høyde for endringer?

Kan utdype mer på mandag, er egentlig dritlei hele skattesurret:p Hehe...

(selv om vi får igjen en 50 000 eller no sånt!!!!)

 

Skrevet

Det ser du jo på utregningen av skattekortet du har for i år. Om den gjelden står oppført som fradrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...