Gå til innhold

Jeg gjorde visst litt inntrykk ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... En jeg hadde noe på gang med, men som valgte ei anna jente istedenfor meg, har nettopp fått en liten datter... Og han har kalt henne det samme som jeg heter! Syntes det var litt merkelig jeg, og følte meg litt dum da jeg fikk vite det. Hun han er sammen med nå vet ingenting om at han hadde noe på gang med meg rett før de ble kjærester!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han som har valgt navnet eller hun? :) Kan hende han likte navnet, uten at det skal ha noen tilknytning til deg? :P

Skrevet

... eller kanskje moren til babyen bare likte navnet så godt og "overtalte" faren på tross av at du het det? Neida:-P

Nå ble jeg litt nysgjerrig på navnet ja, men du skal bare ta det som et stort kompliment!:-)

Skrevet

Ja, jeg har jo et veldig fint navn da :) Nei, tror ikke han tenkte på det da han valgte navnet og det kan jo vere hun som ville ha det navnet. Men han må jo tenke på meg av og til da vil jeg tro siden han bruker navnet mitt hver dag. Jeg er ikke innbilsk altså, men syntes det hele var litt rart.

Skrevet

Min eks fikk sin første datter på min bursdag, og sier at hver gang hun har bursdag tenker han på meg... Jammen godt hun ikke heter det samme som meg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...