dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 og ikke har vært gjennom assistert befruktning... Det er ikke sånn man blir assa.Er hvertfall ikke normalt. Virker som Julie har fått alle symptomene og det veldig kraftig. Litt teit at de fremstiller det sånn,men...
Mixå Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Tror ikke de tenker på hvordan de fremstiller en hormonkur på som er tingen her, men de vil vel ha noe som skjer. Det er en serie om et hotell, ikke om gravide kvinner:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Bare ser for meg at de som ser på tenker at "oi,stakkars de som må leve med de der"...hehe. Men er det en serie om et hotell ja,det viste jeg ikke.....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hva skjedde, har ikke fått med meg de siste episodene.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Er bare hun Julie som er litt vel hormonell om dagen. Og det etter 2 dager på nesespray,den har ikke rukket å virke på kroppen en gang. Skjeller ut folk i hytt og pine. Glad jeg ikke ble sånn...hehe.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Dette har jeg vanskelig for å tro, Hotell Cæsar bruker å fremstille de fleste hendelsene veldig realistisk og jordnært. Jeg har lært mye om livet ved å se på Hotell Cæsar, og jeg bruker info derfra når jeg diskuterer med folk. knegg! (jeg kødder!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 åh det må du gjøre...kjente jeg ble helt svett hehe jeg er så lett lurt!! lurer på om det er noen som kanskje tar cæsar litt for alvorlig jeg..... hvordan har de det? åh jeg tenker så mye rart som ikke burde deles med andre hehe
Mamsen87 :) Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Ja, det ser ganske stressans ut! Tenkt litt på det faktisk, og har ikke håpet at det virkelig er sånn på ordentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå