Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Så at du drev med kjoleproduksjon.. Skrev på den finn tråden din, men fikk ikke noe svar.. Skal i bryllup i august og trenger en fin kjole! Har du noen adresse jeg kan se kjolene dine? Send meg gjerne en PM
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 SÅ mange flotte kjoler!! Fallt litt for 2-3 av de, men har aldri funnet en kjole som passer, nettopp fordi jeg er så liten i "frontpartiet" er det noe som eventuellt kan fikses?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hahahaha!! Jeg så akkurat hva jeg skrev!! Altså, kan det sys inn litt der så jeg ikke mister kjolen etc?
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Alt kan fikses vet du.. med riktig skredder... Men du vet at Monajenten og er dameskredder sant ? REKLAME !
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hehehe.. Blir en lang reise for meg hvus du holder til Bergensområdet og hun i Tr.heim eller noe. hehehehe.. Jeg bor like ved oslo
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 I Bergen? Kanskje jeg skal ta meg en husmortur til Bergen i sommer da;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Ja, det er ikke så dumt det... bor mange dibbere her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå