Mrs. icsi og småen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Satt nettopp å leste overskriften på siden her. Og da gikk det opp for meg at dette er siste dagen min her... -tror jeg... Er nemlig kommet til 27 +6 i dag! ) Jøss. Nå skjønner jeg hvorfor de sier at tiden i svangerskapet går fort!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Heldige du..jeg er bare kommet til 23+6... Lykke til i 3. trimester
Cathrine 85ogEmil Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 der gikk det opp for meg og hvor fort det har gått..har vist bare 3 dager igjen på 2.trimester...
Mrs. icsi og småen Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Hehe, ja er det ikke greit! Det gikk også opp for meg nylig at det bare er 10 uker igjen til permisjonsstart. Å min første tanke var; Hvordan i alle dager skal jeg få gjort alt før den tid. Er laaaaangt bakpå og kjempesliten. Og barnerommet? Der er det bare grunnmur og betonggolv... Jaja, vi kommer nok i mål. Engang... Skal passe på å prøve å nyte de siste månedene og ukene av svangerskapet også! Lykke til til dere begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå