Silja FullFres McQueen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Noen med peil som kan opplyse meg litt? Jeg har 50/50 for Minsten. Han går i bhg, og barnefar har helt siden han flytta ut, betalt halve regninga. Men nå har han betalt den rett til meg, og ikke til kommunen. Han har ikke rett på noe fradrag da, sant.. Men hvis han nå begynner å betale rett til kommunen (Betale annenhver måned eller noe), får han da oxo fradrag for det på selvangivelsen? Han flytta ut i fjor, vi skrev på papiret til trygdekontoret, at skatteklasse to skulle tilfalle far for 2007. Men når selvangivelsen kom, var han lignet i skatteklasse 1 likevel. Han kan bare snakke med de, så gjør de om det, sant? *har lite peil på dette*
*Labomba80* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Med skatteklassene skal det være bare å snakke med de ja:) De hadde gjort feil til meg også.
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Hmm.. Men det stod jo på min selvangivelse oxo det, at jeg var i skatteklasse 1, og hadde samboer med fødselsnr og alt, men likevel ser det ut som de har skattet meg i skatteklasse to... Kanskje jeg oxo skal ringe de da...?
*Labomba80* Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hmm.. Ja, lurt å ta en tlf.. Eller det smarteste er å stikke oppom, for du får ALDRI svar på tlf'en der! Jeg sto også oppført som samboer med R, og det begynner jo å bli noen år siden da.. Fatter ikke hvorfor det står på nå, setter meg på tanken at jeg kanskje skulle hadd igjen mer i fjor også.. *gruble gruble*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå