Mrs. icsi og småen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Faens svigermor! For det første "kontrollerer" hun om vi er hjemme fra jobb, og er vi det blir det masse spm... Har større kvaler med å bli hjemme pga henne enn jobben! Det er ikke normalt! For det andre nesten insisterer hun på at vi IKKE må hente vogna ol hjem før småen er født!! Det har hun FAEN ikke noe med!!! tenk om tenk om tenk om, ja hva med krybbedød da? ÅÅhh For det tredje begynte hun å prate om at hun ville strikke klær. Greit nok det, vi så i et par blader sammen med henne og fant to sett som var ok. Hun pratet om hentesett, det sa vi at vi ikke har tenkt på enda. Så kommer hun på besøk (bursdagsselskap til meg) og har med seg et nytt blad. DA forteller hun at hun har kjøpt garn og skal strikk et annet og at det skal være hente sett! -Hva FAEN feiler den dama? Når begynte hun å bestemme det? Ikke turde hun si noe om det så lenge foreldrene mine var der heller, bare la bladet sammen med noen andre papirer på gulvet. DUST! Er det bare meg som er blitt super-Hormonell??? Eller...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Venninna mi hadde samme problem..Svigermora strikka dåpskjole lenge før ungen var født og hadde ikke spurt foreldrene hva de ønska.. Da sa venninna mi fra om at de satte pris på at hun ønsket å lage noe til babyen, men at de selv tok avgjørelser ang hvilken dåpskjole ol. barnet skulle bruke.... De endte opp med å bruke den ho hadde strikka.. men fikk i allefall gitt beskjed.... Selv er jeg litt mer pysete og hadde nok latt mannen min ta seg av den biten, siden det er hans foreldre... Men de trår heldigvis ikke over noen grenser.. Så da er ikke det noe problem.
Mrs. icsi og småen Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Å shit! Dåpskjole har jeg jo ikke tenkt på en gang... Vi har en i min familie som har vært brukt i flere generasjoner, den kunne jeg godt tenkt meg å bruke. - Men de har en i hans familie også, så hun lager vel "hekkan" der også.... Jo mannen min er forresten mektig lei den mora som styrer på han også, men hun tar ikke hint, må ha klar tale og da er helvete løs.. Uff så mye banning i dag, ikke lik meg, men ikke barebare å være frustrert..
maria isabell Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 akkurat det med strikkingen er vel godt ment? er sinnsykt mye arbeid å strikke og set ligger kjærlighet i hver maske..alt det andre er ikke snillt gjort...sviger mødre er til tider plagsomme...
temine Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hehe, svigermor er nok litt plagsom, og du er nok litt hormonell;) Husker min svigermor, hun brydde seg ikke i det hele tatt hun, ikke så trivelig det heller. Stesvigermor ønsket å strikke da, så jeg valgte farge og mønster. Ett nydelig sett i lys grønt. Jeg gleda meg veldig. Så kom det nydelige settet i lys gult med knallrøde knapper. Måtte jo vises at det var ei jente mente hun. Jaja, brukte det settet de gangene vi besøkte henne da, hun mente jo bare godt:) Nei, heldigvis er det vi som får det siste ordet med i hva vi tar på de små, så om hun kaller det hentesett trenger du jo ikke bruke det som det:D
temine Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Men det der med å kontrollere om dere er på jobbe eller hjemme osv, det kan hun bare slutte med:D
trulte0309 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 hei:) såg d var prat på dåpskjole lenger opp her.. j hadde tenkt å gjøre d på denne måten: hvis d ble jente, sku vi bruke den etter meg.. hvis d ble gutt, sku vi bruke den etter samboer'n min.. men så fikk j vite d att han hadde ikke dåpskjole nå, så da ble d vår.. vi har en som bestemora mi strikka til meg og mine brødre.. så litt morsomt å bruke den:) men skjønner deg kjempegodt me ei slik svigermor.. j har heldigvis sagt fra for lenge siden att slik er j, og slik ska d væra.. hehe:) så svigermor er litt forsiktig me meg:) men lykke til videre me a.. håper d blir bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå