Gå til innhold

urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere av dere som sliter med dette?

Jeg er i uke 36 nå, og trodde d var d at babyen presset på blæra. for når jeg har gått på do i d siste så har d liksom ikke kommet noe urin, og d er akkurat som d stikker litt. Så var hos legen i dag, og da viste d seg på urinprøva at d var urinveisinfeksjon. Har aldri hatt d før, så er man ekstra utsatt når man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp som regel blir du ekstra utsatt for det ene og det andre når det gjelder urinveiene og skjede og tarm greier...

Hadde UVI for et par uker siden,går bra så lenge du får behandling og sånn...Kjipt men bare sånn vi må leve med... =0)

Skrevet

Jeg har også hatt dette. Spurte om det kunne påvirke baby, og fikk til svar fra jordmor at i verste fall kunne bakteriene i uv-infeksjonen sette i gang sammentrekninger (tidlige rier) i livmoren og føre til tidlige fødsel..

Ikke for å skremme noen, men like etter startet det opp kraftige konstante kynnere/mulig tidlige rier som jeg siden har kreket meg rundt med....

Er heldigvis 34+5, slik at det ikke er krise om det skulle sette i gang noe, men selvfølgelig ønsker jeg at baby skal holde seg der inne lengst mulig..

Synes det har vært lite info om dette, og det er kanskje like greit, så man ikke går unødig bekymret?

Skrevet

Jeg var hos lege i går og fikk vite jeg hadde det.

Tror man er litt ekstra utsatt som gravid ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...