Gå til innhold

Var på samtale ang videre plan grunnet sprik i termin idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert på jordmødre jeg altså! Føler at de setter hodet på skakke og er veldig opptatt av å gi meg omsorg, og veldig lite opptatt av å gi meg klare, vitenskapelig svar på det jeg spør om. Liker mye bedre å snakke med fastlegen min. Mindre følelser og mere fakta. Friker av alt det myke svadatullet. Virker som om de innkaller meg på ekstra ultralyder og samtaler for at jeg skal føle meg ivaretatt, mens de aldri har tenkt å gjøre noe med den standard planen de har uansett.

Ender alltid opp med å føle meg som et lite barn som ikke blir tatt seriøst!

Flere som har det sånn eller? Er jo umulig å gjøre noe med det da. De bare blåser av meg når jeg kommer med sakelig argumenter. F*** altså. Kjenner jeg blir utrolig frustrert. Er akkurat som å snakke med en vegg. Jeg er jo ikke der for moroskyld eller for å bli dikket med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med min jordmor, så det er synd du er så misfornøyd. Jeg har også et stort sprik på terminene, mens-termin 16.mai og UL-termin 8.juni, altså ikke overtid før 22.juni (mer enn 1 mnd etter mens-termin)!

Sist svangerskap ble jeg også satt tilbake nesten to uker på UL, men fødte heldigvis 2 uker før, så sannsynligheten er jo stor for at jeg også denne gang føder før UL-termin.

MEN jordmora mi sa i hvert fall at jeg skulle få en ekstra UL like etter mens-terminen for å sjekke litt nærmere. Håper jeg ikke går så mye over den første terminen da, for jeg er overbevist om at jeg får små babyer og at UL-terminen derfor ikke stemmer på mine små:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...