dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Når jeg skal på neste kontroll er det over 7 uker siden sist. Synes det er litt lenge jeg... Var sist i uke 18 og skal neste gang i uke 26.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det er helt normalt d... kontroll rundt uke 8-12.. så 16.. så ordinær ul i uke 18 så kontroll uke 24 igjen... enkelte blir senere enn 24 pga av kapasitet osv... Tror ikke du trenger å stresse med det.. Du kan jo levere urinprøve i mellom om du ønsker det.. det trenger du jo ikke time for... klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Stresser ikke med det,synes bare alle jeg snakker med er hver 4. uke. Skal til JM 3 uker etter legen,synes de kunne fordelt det litt jevnere... jeg var ikke på kontroll i uke 8 og heller ikke i uke 16. Har kun vært 3 ganger og er i uke 23. Ikke at det gjør meg så mye,bare lurte på hva som er normalt.
mamma til 2... Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 ca hver 4 uke.. annenhver gang hos lege og jordmor
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Når jeg var hos jordmor denne uka, var det 8 uker siden sist..men 4 uker siden ordinær UL.. Nå er det 4 uker til jeg skal dit igjen....
Madde/sommergutt:) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg var på førstegangskontroll i uke 10, UL i uke 19 og andregangskontroll i uke 26.. Har ikke fått jordmor, da det ikke er flere å ta av...
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Helt vanlig dette. Var selv på kontroll i uke 8 og fikk da ny time til kontroll i uke 24. De har vist gått ned på antall kontroller i svangerskapene.
Saltlakris Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jeg går til kontroll 1 gang i måneden, men det er privat.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Eg er på kontroll kvar 4.veke. Dvs. va på kontroll for 2veker sidan, der vi skulle høyre hjertelyd, noko ho ikkje fann, derfor var vi innom ein snartur i dag for å høyre hjerte slå! Det var virkeleg en opplevelse!! Så neste time har eg om 2veker, sidan vi kun sjekka fosterlyd i dag, og ikkje hadde noken "kontroll". Men eg går kun til jordmor då, ikkje lege. Veit ikkje om det har noke å seie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå