ellynn Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Etter jeg har jogget/trent er utfloden min litt brunaktig. dette skjer også etter samleie. Er dette "normalt"? har skjønt at det finnes like mange symptomer og "normale" ting, som det finnes gravide kvinner:) men jeg lurte bare på om noen andre har det liknende, eller om det høres veldig urovekkende ut?
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Heia Jeg hadde litt blødninger for noen dager siden. Legen sa at det var helt normalt men kan være greit å ta en legesjekk allikvel
scoobydo Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 mye?! har også vært plaget med brun utflod/blødning... har vært på ul to ganger på grunn av dette... og alt står helt fint til med babyen Selv om de på legevakten mente at det kanskje kunne være en SA.. tror det er veldig vanlig etter samleie... fikk beskjed etter siste Ul og ikke ha samleie og unngå for mye tung fysisk aktivitet... sikkert på grunn av at det varte i maange timer siste gangen... men hovedpoenget mitt var at det er nok ikke noe å uroe seg for...
ellynn Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 nei, det er ikke mye, bittelitt, er bare den "vanlige" utfloden som er litt brunaktig.har aldri hatt noe friskt blod. og det er liksom bare etter jeg har trent, eller hatt sex, ikke ellers. skal til doktoren om en uke, satser på at det går bra.
scoobydo Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 gjør det nok! Fikk beskjed om at så lenge det ikke kom mye friskt blod så gikk det som oftest bra .... har lest om mange her inne som har litt brunlig utflod
ellynn Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, da er jeg kanskje litt normal hvertfall.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg har lest i gravid-boka mi at under graviditet blir slimhinnene skjørere. Det skal derfor lite til for at de blør litt, og det er særlig vanlig at man blør etter sex slik du beskriver. De kan også blø selv om man ikke har sex. Det kan komme friskt blod, og brunt blod i flere dager etterpå. Dette er vist helt greit, og man kan bolle videre som man ønsker. Det kan kanskje være en ide å bruke ekstra tid på forspill, eller bruke en dæsj glidis for å at ting skal gå mest mulig "knirkefritt". Jeg antar at jo mere smøring, jo mindre belastning på slimhinnene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå