Gå til innhold

Mannen min drepte nettopp en

Anbefalte innlegg

Skrevet

slange!

Nå skal jeg holde meg innendørs resten av året.........

=o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, glad jeg ikke bor der du bor. Hater slanger. Livredd til og med hoggormen jeg

Skrevet

Det var en copperhead, og de er enormt giftige. Vi fant den i eføyen uti hagen vår. Jeg absolutt hater slanger!

Seigliva kryp...

Skrevet

ÅÅÅ,heregud.

da hadde jeg seriøst daua heheh

Skrevet

Tenker på å emmigrere til sydpolen!

Skrevet

Mannen min hadde rømt, he he.

Skrevet

Northern: Har du noen tips om hvilkne flyselskap som er billigst å reise med når man skal fra Norge og til Phoenix?

Skrevet

Jeg har brukt orbitz, gotogate.no ,cheaptickets.com og expedia.com når jeg har reist.

Hvilkne flyselskap som brukes, det varierer litt. Men om du går dit,så finner du iallefall priser.

Skrevet

Mannen min hater slanger,han også ;o)

Men vi vil jo ikke akkurat ha dem i hagen,da.

Kobberslangen er enormt giftig,og jeg hadde ikke sluppet ut ungene, om den hadde fått leve.

Skrevet

Hadde jeg bodd der dere bor og sett en slange hadde jeg pakket på dagen og flyttet til Norge. Fy søren slanger er det verste som finnes. Er det mye av det der du bor Northernlights?

Skrevet

Er vel prisen jeg må betale for å bo i varmere strøk. Det er den andre slangen han har drept på under et år.

Skrevet

Poenget var at han hadde rømt, mens jeg hadde sittet her med slangen. Men det er helt greit, vi har en avtale om at han tar alle edderkopper, så tar jeg slangene vi kommer over.

Og siden vi er fra Trondheim så er det han som har mest å gjøre :)

Skrevet

fysjom! *best at northern flytter hjem*

Skrevet

Åhhh...grøsser nedover ryggen. Synes jeg har lest om slanger i hagen hos dere før, og giftige edderkopper. Klarere dere å slappe av når dere koser dere ute i sola? Eller speider dere etter slanger i buskene hele tiden?

Skrevet

jeg hadde lukket alle vinduer og dører. kikket under sofa og andre møbler. vært helt hysterisk. tipper jeg hadde ringt min mor og felt noen tårer også. hater slanger :(

for mange år siden sto det om en som hadde fått en huggorm inn i dynetrekket sitt. sov dårlig i sikkert en mnd etterpå. ristet alltid dynen godt før jeg la meg, og hadde vinduet lukket hele sommeren. snakk om å være hysterisk....

Skrevet

Æsj!! :0(

Har ei svigerinne fra Thailand som har et avslappet forhold til slanger; men synes elg er et skummelt dyr!! Hehe....

Skrevet

Der vi bodde før, fantes det masse slanger rundt huset. Men forskjellen er at de ikke er giftige,og derfor lot jeg dem være i fred. Mere som en norsk snok.

Men disse her....æsj!

Jeg hater krypdyr!

Nå har gubben satt igang med fjerning av eføy...for dere som har sett bilder fra stedet jeg bor,så er det overgrodd med eføy i det blomsterbedet.

Ja,jeg klarer å slappe av ute, om jeg sitter og koser med på terassen.

;o)

Men hadde aldri lagt meg på et teppe på gresset!

Kan dessuten ligge på trampolina og sole meg, for der er det trygt.

Jeg synes også elgen er skremmende!

=o)

Heldigvis var minsten redd slangen da han så den...han har gått rundt og sagt "snake scary" i dag, og det er bra.Vil ikke ha noen mini-steve-irvin...

Jeg åpnet skapet på badet en kveld, og da sto det enda en sånn cave crickett inni der. Så jeg ropte på redningsmannen (les:9 åringen), men da han kom, var den borte....veldig hyggelig å tenke på at det ligger en sånn der hånddukene er!

Nå er niåringen skikkelig redd flyvende insekter, men han er blitt litt mere modig etter at vi flyttet hit. Håper han ikke blir som mora si.

Eller søskenbarnet til mora si (internt til mliz)

;o) Harnok hørt historien om edderkoppen på rattet da du kjørte bil!!huff

Skrevet

Hi hi hi,,,,,,,,,så du fikk den historien servert,ja. Fy, det var fælt når hun sier :" mamma, ikke bli redd nå,men...........det er en edderkopp på rattet ..." Dette sier hun mens vi ligger i 100 på motorveien... Huff, HATER edderkopper,jeg.

Skrevet

Uff,sorry,men da lo jeg fælt med datteren din! ;o)

Jeg forstår redselen....!

Hun burde sagt at du skulle stoppa først.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...