Gå til innhold

jeg bæsjer blod=( (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hatt mageknip i dag,og nå kommer det blod når jeg presser.

Er såpass at det legger seg i bunnen av do liksom.Men er ikkeno når jeg tørker.

Har hemoroider.kan det være de?

men kommer ikke bæsj lenger men blod og blankt vann.(er vel ikke igjen noe annet.)

ka dokke tru???

er jo ikke mengder liksom hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer det rent friskt blod?

Skrevet

Viss det er friskt, rødt blod, så er det garantert hemoroidene. Hadde det vært fra lenger oppi systemet, så hadde avføringen vært svart.

Skrevet

Og hva kan det være om avføringen er svart da?

Skrevet

Hvis det er rødt blod (og kanskje slim) kan det også være en virusinfeksjon i tarmen, som vanligvis går over av seg selv evt. kreft (veldig usannsynlig) langt nede i tarmen. Det MÅ ikke være hemoroider.

Hvis det er svart avføring har du enten spist noe med mye jern i, eller det kan være blødninger lenger oppe i systemet.

Skrevet

Blod i avføringen skal alltid sjekkes av lege. Blod fra hemorrider er vel ikke stort mer enn at det vises litt på papiret vel? Har aldri opplevd å se blod i doskåla hvis en hemoride har sprukket...

Skrevet

Du har ikke fått mensen da?

Skrevet

Det er mest sannsynlig en rift etter at du har vært dårlig i magen, magekatarr, eller mest sannsynlig en sprukket hemoroide (de kan blø ganske mye)....

Men fordi det KAN være noe mer alvorlig skal blod i avføringen alltid sjekkes av lege. Ville nok sett det ann en liten uke hvis du akkurat har vært gjennom en magesjau, men fortsetter det, eller kommer tilbake så gå til lege!

• 6 år senere...
Skrevet

Friskt blod kan være så mye mer enn  en hemoride,bare så det er sagt. Jeg har ulcerøs colitt og blør fra tarmene..Og det er alltid friskt blod blandet med slim og "vann". Dette bør du sjekke opp i!

Anonymous poster hash: f22dc...fcd
Skrevet

Friskt blod kan være så mye mer enn  en hemoride,bare så det er sagt. Jeg har ulcerøs colitt og blør fra tarmene..Og det er alltid friskt blod blandet med slim og "vann". Dette bør du sjekke opp i! Anonymous poster hash: f22dc...fcd

Men i alle dager. Hvordan klarer du å finne en så gammel tråd i systemet? Har du googlet noe for så å komme inn på denne tråden (som er 6 år gammel) ??

Anonymous poster hash: 57167...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...