Gå til innhold

endret utfloden seg når dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp min har gjort det.. Jeg har også hatt bittelitt blod i den, men det er vanlig sier legen :)

Skrevet

der kjeme masse heile tida.skikkeli travelt,men de e vels ånn de e...den e kansje tynnare enn vanlig oxo!

Skrevet

jeg har ikke så mye. av og til er det stort sett tørt. men jeg undret litt på det at den plutselig var blitt tynn som vann.

Skrevet

Jeg har hatt masse helt siden starten, innimellom så kommer det en liten skyll som gjør at jeg tror jeg blør, men neida...ingenting rødt, har ikke sett en dråpe blod siden siste mens i midten av februar...

Skrevet

jeg har tynn og hvit/blank utflod... kommer mye!!!! må bruke truseinnlegg liksom!!

Skrevet

samme me mej..tror eg blør å må gå på do for å tørke..!men ingen blod nei..heheh..er 12 uker på mandag.

va akkurat sammeleis me mi første oxo..!

Skrevet

Før jeg testet positivt hadde jeg mye tykk lotion aktig utflod.. Aldri hatt lignende før, og kom bare noen dager etter el... Nå er jeg 4+1 og har sånn som de andre to over beskriver. Vannete, så man føler at mensen er kommet, men det har den ikke:-)

Har vært stoooooor forskjell fra hva jeg er vant til når jeg ikke er gravid!!!!!

Skrevet

syns utfloden har økt... føler hele tiden at NÅ blør jeg... men neida... gjør som oftest ikke det :) Har litt angst for det etter jeg har blødd to ganger...

men utfloden varierer veldg... alt fra hvit tynn, til litt tykkere... til litt brun og gul aktig... ( gammelt blod)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...