Gå til innhold

Kristenruss ville ha tomflasker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nettopp en kristenruss på døra som spurte etter tomflasker. Husker ikke hva det skulle gå til..men det skulle han så klart få.

MEN han fikk kun brusflakser hehe..jeg tørte ikke gi ølboksene som jeg har liggende her siden han var kristen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å være redd for å gi ølboksene for det. Er ikke sånn lengre at kristne absolutt ikke drikker alkohol :-)

Skrevet

Kristne har fullk rett til å drikke alkohol,om de vil.

Jeg er kristen,og tar meg et glass rødvin ganske ofte.Jesus ville laget brus av vann,hadde det vært totalforbud.

;)

Men dritings trenger ingen være så dum å bli.Kristen eller ikke.

Skrevet

Kristen sjølv.... Tar gjerne eit glas vin eg og.

Så syns no ikkje det hadde vert flau av å levere ut ølbokser. Har panta mange ølbokser eg, sjølv om eg er kristen. Men, no drikker eg ikkje øl, men alt det andre av alkohol i moderate mengder.....

Skrevet

Penger det også ;o)

Skrevet

er bare at her jeg bor så er de endten veldig kristne (avholds/bedhus folk) eller så er de overhodet ikke kristne..er likssom ingen mellomting..derfor droppet jeg ølboksene hehe

Men har ingeting imot kristne da..

Skrevet

Hehe... Tror ikke de kristne (meg inkl) bryr seg noe om andre drikker. Burde iallefall ikke det. Drikker ofte både øl og vin jeg, bare ikke nå som gravid. :)

Skrevet

Det er ingenting som heter "veldig kristen" ;)

Enten er man kristen, eller så er man det ikke.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke gitt de ølbokser. Og kristenrussen vil vel ikke tjenepenger på andres alkoholforbruk, vil de vel? Selvfølgelig drikker kristenruss i dag, de ligger rundt også ... også er de ikke sånn veldig kristne, lissom. Bare på gøy, lissom. Det er ingen som står for noe lengre. Og det syntes jeg er trist.

NN Mille

Skrevet

hvis man er kristen så tror mean på jesus og gud, uavhegig om man drikker eller ei:P jesus drakk vin, men ingen kristne ser på han som en synder.

er jo også folk som ikke er kristne som heller ikke drikker..

og de samlet inn tomflasker, og da ere vel likegyldig om det er øl eller brus eller vann eller cider som har vært i boksene. hadde de ikke tålt ølbokser/flasker, så hadde de vel adri gått å spurt etter tomflasker. hallo, tenk litt a folkens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...