jente30L Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 noen som vet hvor jeg kan sjekke når og hvor den kommer?
jente30L Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 hihi takk,var der men fant ikke kjørerute lissom
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Åja, okey Der kan jeg ikke hjelpe nei Jeg vet den kjører rundt her jeg bor en gang i uka, haha, for det hjalp vel masse ja!
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Ja, UHELDIGIS.. hele nabolaget irriterer seg grønn over isbilen som kommer hver mandag kveld kl 20.00. Midt i leggingen, og barna som nettopp har lagt seg våkner av den h..... ringingen, og barna som skal legge seg vil løpe ut til bilen.. :-( Det var ikke svar på spørsmålet ditt annet enn at de er her i Oslo ja.. :-)
jente30L Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 hihihihi.... jeg høret en morsom greie en gang om noen som lurte ungene med at når det ble ringt i den bjella var det tomt for is!!! ihhihi kan jeg spørre hvor i oslo dere bor?
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Haha kanskje jeg skal prøve meg på den!! :-) Problemet her er at lillegutt pleier akkurat å sovne rett før bilen kommer og våkner og begynner å hyle når den bjella ringer. Han har ikke skjønt hva det er enda.. Vi bor i Gamlebyen, så her er den mandager iallefall..
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Romsås, usikker hvilken dag den kommer dessverre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå