Belle76 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeo fant ut for litt over ei uke sia at jeg var gravid.Tok både test hjemme og til legen. Søndagen som var skulle jeg egentlig ha mensen. Fikk den på Mandagen. Har jeg nå abortert eller har jeg hatt mensen for siste gang på ei stund? Noen som har opplevd det samme? Jeg har tidligere hatt spontan abort, og vet hvordan det er. Denne gangen blør jeg ikke på den måten, men som vanlig mens. Skal til legen om ei drøy uke. Skal da ta en test for å se, og evt få ho til å sjekke meg...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 hvor langt er du på vei? Selv er jeg 10+0 idag, hadde menstr. lign. smerter i underlivet sist lørdags morgen samt en blødning klart blod da jeg gikk på do. Har hatt "brunaktig" småblødn. fram til igår kveld, da blødde jeg klart blod igjen. Samme idag morges, samt menstr. smerter. Blir jo usikker av dette her da, men hvis det er noen trøst for deg eller for andre i samme situasjon så var jeg på ultralyd sist mandag. Alt var normalt med lillebabyen, bevegde seg og alt:) Men skal dra på UL i morgen eller fredag bare for å sjekke at alt er ok. Prøv å google blødning i svangerskapet, for det er visst ganske normalt:)
Belle76 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Takk for svar. Jeg er(var) ikke mer enn 5 uker på vei. Denne blødningen er helt lik mensen. menssmerter og sånn. Jeg har en datter på 10 mnd fra før av. Jeg hadde brunlig utflod med henne noen dager, men ikke slik som nå. Min svigerinne hadde "vanlig"mensen i 3 mnd før hun fant ut at hun var gravid, og har idag ei frisk jente på 7 år. Blir jo sittende med litt rar tankegang, når det blir slik. Egentlig er jeg veldig realistisk av meg, og har egentlig slått meg til ro med at jeg har mistet, og at jeg allerede har en nydelig jente på 10 mnd hjelper meg mye. Men en håper jo i det lengste inneste inne.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Vet godt hvordan det er med tankene som raser av sted.. Hvis du bruker mye tid og energi på å tenke på dette så hadde jeg fått en legetime imorgen, evt henvisning til UL sia du har mistet før. Ta i alle fall en prat med legen over tlf?? Krysser fingrene for deg:)
Belle76 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg var i kontakt med legen min på mandag, jeg fikk beskjed om å ta kontakt om jeg fikk vondt på spesielt ei side, da kunne det være at jeg var gravid utom livmora. jeg har ikke hatt slike smerter, så jeg har ikke vært i noe mer kontakt med legen. Men hva kan legen gjøre om jeg blør enno da... jeg har liten lyst til å legge meg ned på benken å skreve... Det er vel heller ikke noe vits i å ta en test, da Hcg hormonet ennå er i kroppen(om jeg har mista da)
opsi fødeklar Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Det er sånn i dag at vi tester os så tidlig. Hadde vi drøya 14 dager så hadde det bare blitt en forsinket mens og ingen tanker rundt det. jeg har testet positivt flere ganger, for så å få mensen.
☆twinkle twinkle Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Hei, forrige gang jeg fikk positiv test begynte jeg å blø forsiktig samme dagen.Det blødde mer og mer og jeg fikk veldig vondt..var ca like langt som deg da. Men jeg trodde du skulle få smerter viss du aborterte.. Jeg fikk dessuten ta hcg prøve hos legen.Det nivået var ikke forenelig med svangeskap (som han sa) så det kan jo lønne seg... Kan det ha vert en kjemisk graviditet du hadde kanskje? Håper det er blødning bare og at alt er ok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå