pingu...... Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 eksamen snart 31 infeksjon som henger i på 4 dagen forsvunnet energi matlysten som dro åt skogen manglende tid altfor lenge til sengetid...er det lov å sove meg igjennom alt og våkne på søndag??
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det er sikkert lov. Men husk at d er likt for alle!! (jeg vil også sove til søndag)...
pingu...... Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 oki....da er det ikke bare meg. Fine pupper forresten...har jeg sagt det før?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Samboer som jobber hele ettermiddagen Minsten som hater å bade Største som ikke legger seg fordi det er lyst ute Minsten som våkner fire hver natt, og er våken til sju hver morra Og sist, men ikke minst SNØ!!!! Jesus, gi meg styrke:|
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Husker ikke om du er en av dem som har skrøtet over puppene mine, men takk takk Om jeg skal være helt ærlig så var det meningen at d et skulle se ut som en hund... men pupper er ikke så dumt d heller
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 altså øynene på hunden... *litt trøtt for tiden*
pingu...... Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 altså.....hund??? ...................*myser*................................hund?? er det jeg som må få testet synet mitt tro??
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Næææææhhhh................ *Her skinner solen=) Ikke ute der regner det, men i meg...så har ikke døyt å klage på her jeg=)
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 hehehe, nei såg rimelig fort at d ble til pupper. men i bunn og grunn så prøvde jeg lage en hund, med store øyner og ører på sidene. da jeg gikk på ungdomskolen pleide vi alltid tegne en hund med store øyner som stakk frem over en mur. ja, jeg er ekstremt dårlig til å forklare.... men... som sagt... dette er mellom deg og meg. holder meg til puppene jeg. hehe
danieI Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 at jeg ikke kan trylle at jeg ikke har gjordt det jeg skulle at det ikke finnes gaga-piller som ordner alt jævla drittunge stuck hjemme sulten
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 * psykisk magevondt * elixia * bilder * hytteturfaenskap * Olden boble med eple, som bare smaker zalo!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Tett nese Vond dritthoste tett nese hoste En bittelitt sår hals Jeg vil bli frisk, røyken smaker jo søren meg ikke godt lenger heller jo:/
Synn(d)e Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 - På slankern - Sugen på sjokolade - Jobbstress - Har spist rå løk og har ikke tyggegummi - Ny kalkulator som ikke har tastene på samme sted som den gamle Ser nå at dette er en tråd for gårsdagens hat, men se det driter jeg i :-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 -Lidl som ikke kan fixe opp i alle lønnsproblemene dem har ordna for meg!!!!! -Skatten som ikke stemmer, again pga Lidl -At ingen kan hjelpe meg med den saken -Felgene våre er stjålet -Bikkja har tygget i stykker "biteskinnen" min -Turboen på bilen er gått til helvete
Willemo Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 1. Nye drømmejobben er ikke kobla på nettet enda, og det tar flere mnd før det vil skje. Helvete, faen, abstinenser og tvang, de kan ikke gjøre det! Jeg har jo hele livet mitt på nettet.... 2. Minste ungen klarer å bli syk min første arbeidsdag, det var velkommen og en times møte med ny sjef, så kom telefonen om feber.. Fantastisk.
danieI Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 han han som kjørte på bilen min i dag at bilen min ble skada at bilen må på verksted at det medfører mye ekstra pes å ha bilen på verksted vrang drittunge kranglete start på dagen overtid har ikke smør eller melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå