Gå til innhold

Ang kommentarer om "så stor du er blitt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg ikke blitt så veldig stor, lagt på meg kansje 12-13 kilo (160cm & 60 kilo utgangspunt) er i uke 29 nå.

Har hørt mye rart fra folk, alt fra å så uskyldig mage du har, venter du jente....Nei jeg venter gutt faktisk.... å di smiler bare.

Eller... å det kommer seg, begynner å bli rund nå...*grr*

Eller... er det plass til deg enda i den stolen?....Ja faktisk plass til to som du ser.

Men så kom den "store stygge ulven" med sin kommentar å nå skjønner jeg folk blir fornærma....

Han sier: Åhh..... så stor du har blitt!!! Jeg klarte ikke dy meg å det bare datt ut av meg: JA du er ikke så liten du heller..... Han sa ikke ett ord, og bare gikk. Jeg fikk meg en real god følelse etterpå, måtte le av meg sjøl da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ble han paff tenker jeg! Hi hi... skulle ønske jeg hadde vært like snartenkt og kommet med noe passende til alle de teite kommentarene jeg har fått!!!!

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg kunne sikkert skrevet bok om rare ting folk finner på å si om magen min. Noen er riktignok bare hyggelige, men det er overraskende mange som har relativt lite utviklede sosiale antenner hva kommentarer angår. Den verste til nå kom for en mnd siden da jeg hadde tre mnd igjen.... "...du begynner nå å bli bra drøy til å ha tre mnd igjen, hvordan skal dette gå...." Jeg klarte bare å stamme frem noe så teit som at jeg er 1.65, mannen min er 1.96 og vi får store barn.... Skulle egentlig være unødvendig å forklare seg! Uansett er magen min målt helt på den røde streken, så jeg er ikke akkurat bekymra selv! I tillegg er det en jeg jobber sammen med som har spurt ikke mindre en fem ganger (og ofte i lunchen med fullsatt kantine) om jeg får gjort jobben min eller om jeg må løpe på toalettet hele tida.... Hallo, akkurat som han har noe som helst med det....

Neste gang skal jeg komme med en skikkelig bra kommentar tilbake!!!

Skrevet

Gleder meg til t-skjorta jeg har bestilt kommer.

"No, I'm not having twins.

But thank you sooo much for asking!"

Håper den virker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...