Gå til innhold

Uttaket gjorde IKKE vondt denne gangen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt uttak i dag, og grudde meg en del i forkant. Sist gang gjorde det vanvittig vondt. Denne gangen kjente jeg det nesten ikke. Var godt "ruset" og vips så var uttaket over. 8 egg denne gangen, men vet at ikke alle er optimale. Det sa han med en gang. MEN vi får håpe at ETT egg er optimalt og at vi kan få søsken til lilla. Blir spennende å se i morgen - om noen er befruktet. Noen flere som hadde uttak i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det gikk mer eller mindfre smertefritt denne gangen :-) Er igang med mitt første forsøk og gruer meg litt til uttaket...

Håper du får en gla' telefon imorra!

klem!

Skrevet

Kirsty-sprayer,

Du skal ikke grue deg. Si bare at du må få litt ekstra "dop". Det gjorde jeg=) Hvor går du til behandling? Jeg tilhører Aleris og legen der var fantastisk flink!!!! Fikk forresten 6 av 8 befruktet, så det er over alle forventninger. Har ikke hatt så bra uttelling før. Får vite i morgen om det blir innsett i morgen eller mandag. Nervepirrende..;-)

Du må ha masse lykke til med forsøket ditt. Hvor langt er du kommet?

Skrevet

Heisann!

jeg hører til på Haukeland og er på spraydag 5. Blir en spennende natt for deg dette her :-) Lykke til imorgen...eller mandag!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...