opsi fødeklar Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Flere som er så slitne? Jeg sover mer enn jeg er våken om dagen. Klarer ikke husarbeid eller noe. Bare sliten hele tia. Har ikke vært sånn med noen av de jeg har fra før.
Fjuolla Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Samme her, alt er tiltak for tiden!Får mer enn nok søvn om natta, men er likevel trøtt som en dupp..slitsomt..men det går vel heldigvis over etterhvert..ser virkelig frem til å ha mer energi..:-)
Line m 3 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Kjenner meg så godt igjen. Er akkurat 5 uker idag, og jeg orker ingenting. Har to skolebarn fra før som skal følges på skolen kl 8, så skal husarbeid gjøres, så skal de hentes, lage middag, hjelpe de med lekser, leggetid osv. Jeg orker ingenting. Får ikke gjort mer i huset enn det absolutt nødvendige, og føler litt at tingene som skulle vært gjort vokser over hodet på meg. Sover på natta og sover fra ungene går på skolen til jeg skal hente de, hehe. Gleder meg til det går over!
lillegull08<3 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg har også hatt det slik, ble til slutt sykemeldt for jeg kom meg ikke opp på jobb en gang. Men nå begynner energien å komme tilbake... Er 10+1 i dag, så tror det værste er over... Dere kan nok trøste dere med at det gir seg etter hvert...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Æsj, jeg opplever det motsatte. Begynner på 11. uke, har egentlig bare blitt mer kvalm, uggen, trøtt og sliten siste uken.. Men, men, alt for et godt formål:)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 jeg er kjempe sliten for tiden, er bare 5+2 så har noen uker igjen!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Gjett! Har en liten på 11 måneder som krever sitt også. Han skal heldigvis begynne i barnehage om en måned, men da skal jo jeg også jobbe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå