Gå til innhold

ÆSJ!! Da kom tanta...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom i går 8 dager over ikm... Jaja, like greit den kom etter alle de negative testene. Går nå inn i 3.pp og har bestemt oss for å tenke minst mulig på det denne mnd. Håper jeg greier det da:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjipt!

Lykke til med å prøve å la være å tenke på det...hehe, jeg prøver også å la være å tenke for mye på å bli gravid=) BLIR SPRØ!!!

 

Skrevet

sitter og venter på den her også..er 5 dager over ikm og bare negative tester...har sinnsyke menssmerter og vil bare bli ferdig med det..

sånn vi kan sette igang med prøvinga igjen.... da går jeg inn i 2pp etter sa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...