Kaja med spire Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Tanta kom i går 8 dager over ikm... Jaja, like greit den kom etter alle de negative testene. Går nå inn i 3.pp og har bestemt oss for å tenke minst mulig på det denne mnd. Håper jeg greier det da:p
JulieF*Victoria* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Uff, så kjipt! Lykke til med å prøve å la være å tenke på det...hehe, jeg prøver også å la være å tenke for mye på å bli gravid=) BLIR SPRØ!!!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 sitter og venter på den her også..er 5 dager over ikm og bare negative tester...har sinnsyke menssmerter og vil bare bli ferdig med det.. sånn vi kan sette igang med prøvinga igjen.... da går jeg inn i 2pp etter sa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå