The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 En "kompis" av typen som er ganske uten antenner (jeg har mange ganger lurt på om han er tilbakestående!) var tilstede da vi annonserte til venner at jeg var gravid, da 3 mnd på vei, hvor han klarer å komme bort, gratulere for så å spørre "skal du beholdet det?".... Trenger jeg si mer????
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 HAHA Da min mann ringte sin mor i lykkerus over at jeg var gravid så sa hun DERE SKAL BEHOLDE DET? SANT? HÅPER DET? hahahah
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Ja, har også fått den der. Bare at min samtale fungerte sånn midt i klasserommet: hun: "er det sant at du er gravid?" jeg: "ja" h: "skal du beholde det?" j: "ja:)" h: "du vet at det går ann å ta abort?" j: "ja, men jeg skal beholde det" h: "men du kan gjøre det helt til du er 12 uker på vei" j: "ja, men nå skal jeg beholde det" h: "er du helt sikker på det?" Og da tilta det litt for meg.
The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Hahaha... at folk ikke kan oppføre seg liksom!
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 enkelte er rimelig tilbakestående tydeligvis.....hvis man ikke skal beholde så er vel det siste man gjør å annonsere at man er gravid???? Så da sier det vel seg selv....at man forteller det...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Enda en med kjeften i behold.......=) Må jo nesten sende tøffelhelten din på opplæringskurs da så han takler dette.......da altså før han begynner å sleike gulvet. Dæven ser liksom for meg du gå med han i bånd jeg=)
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Frekkest av alt: En gammel bekjent sa til meg da han såg at jeg var gravid med sistemann: "Du vet hvem faren er?" Hadde mest lyst til å slå han ned.... Som om jeg ikke skulle vite det, velsamboende som jeg er
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Haha, i know! Helt sykt å spørre om noe sånt. Jeg mener, hadde vi sagt det om vi skulle ta abort? Heeei svigermor, Silje er gravid, tenkte bare å si det til deg fordi nå skal vi ta abort ?????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 faren min ble dritsur når jeg skulle beholde småen og mente at det var uforsvalig og egoistisk. jeg minte han på det her om dagen og han sa litt sånn angrende at han hadde tenkt på det..
The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 Har da såpass med kustus på han at jeg ikke trenger bånd vel :-) Og han har ikke kontakt med ham nå lenger, hehe...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Dressurkurs er vel da tingen....=) Stramme tøyler, streng stemme....*sitt* mann min, *sitt* hehe=)
The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2008 Neida, trenger ikke dressur heller, bare litt manipulasjon/kvinnelist i det stille (av og til litt mindre stille) :-)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Snakket med en nabo-kollega for første gang på siste firmafest, og spurte om jeg skulle hente et glass til henne i baren når jeg likevel skulle. Hun svarer at hun ikke kan drikke fordi hun er gravid. Jeg ble overrasket, og gratulerte henne naturligvis. Hvorpå hun svarer: "Ja, nå må jeg faen meg ta en abort igjen!" Noget spesielt den veien også!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Hehehe, det kan ikke regnes som frekt når man opplagt er tilbakestående. Man er ikke uten antenner når man spør om noe sånt, man mangler en ting eller to i huet..
Solskinnsjenta Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Ok, logikkspørsmål: Hvis man skal ta abort, hvorfor er man da opptatt av at man kan skade fosteret hvis man drikker alkohol...? Lyset er på, men ingen er hjemme...?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 Spørsmålet jeg fikk enda oftere var da: "Vet du hvem som er faren". (dette var sikkert fordi jeg nektet å fortelle hvem faren var, og at jeg var alene) Men jeg ville nok aldri svart "Nei, det gjør jeg ikke" hvis jeg ikke hadde visst det.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk faktisk vite på bygda at jeg ikke visste hvem faren var.. Da var jeg 35uker på vei. Når jeg var 16uker på vei så ville, nettopp faren til barnet, at jeg skulle ta abort. Tror kanskje det var en grunn til at jeg og han ikke var sammen.... Seff, i tillegg til masse andre ting. Men det skjærte seg allerede 3min etter jeg fortalte at jeg var gravid.. Men det er JÆVLA irriterende å bo på bygda og få vite at man ikke vet hvem faren til sitt eget barn er altså... Hehe, jaja... ) Det positive med det er jo at man bare kan le disse løgnmakerne rett oppi trynet..
Gjest Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Ja, jeg vet vålerenga! Fikk høre at jeg ikke visste hvem som var faren og at det sto mellom 4-5 stk. Helt hinsides. Folk har ikke no liv.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Hahah, 4-5stk også ja? Merkelig at folk vet hvem du har hatt sex med, akkurat når du ble gravid... Men apropos.. Må bare fortelle en ting.. Hehe. Det var ei kvinne fra gamlebygda mi. Hun visste ikke hvem faren var. Så hun måtte innkalle alle de potensielle fedrene til DNA-testing. 19stk tilsammen. Det verste er at dette er sant. Det er ikke noe rykter eller sladder i det hele tatt.. hehe Jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå