Piri Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg får det ikke til! Blir småtussete av dette! Har du en konfirmasjonssang jeg kan tjuvlåne? Vær så snill:) BUHUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg lover! Jeg skal huske deg i aftenbønna mi hele uka!
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 skal se hva jeg finner.... 2 sek:o) Men slutt å rop så fælt, det kler deg ikke:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 HKH da, alt kler den smukke, vet du vel! ;-)
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 OK da... Piri! Er konfirmanten nær eller litt ut i familien?
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 ÅÅÅÅ så søte dere er! Nille, søte, greie, vidunderlige venner jeg har! Venner uten ansikt, men dog:)
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Er konfirmanten nær eller litt ut i familien?
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Så nær som det går an, tror jeg. Min datter........*flau*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hehehe, så bra! :-D Fikk jeg meg en god latter her også. Ellers da PiriKiri, alt bra?
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Kjære ....... Melodi: Mellom bakkar og berg Konfirmanter i rad og rekke og hver enkelt så stilig og pen Men blandt alle de staute og kjekke (Gjør om hvis jente) søker blikket en eneste en. Det er ....... vi nå har for øyet det er han som er midpunktet her. Han er glad for han vet jo så nøye at vi alle her har ham så kjær. Han ble skjermet av varsomme hender i fra liten og til han ble stor. Det forstår han og takken han sender til familien, til far og til mor. Kjære ....... vi ønsker deg alle bare medgang på fremtidens vei. Gid alt godt i din lodd måtte falle kun det beste er godt nok for deg. Måtte alt hva du håper og venter gjennom livet slå lykkelig til. Gid du alltid får gjengjeldt med renter du som er elskverdig og snill. Og når en gang du selv sitter bøyet og er kranset av grånende hår, gid du da kan tilfreds og fornøyet se tilbake på barnsommens år.... Gammelmodig men fin sang:o) Si i fra om du trenger andre alternativer.
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 Å den var fiiiiiiiiiiiiiin! Har du fler? Har du tid? Du er jammen snill!
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Har kanskje tid ja... Har jentungen noen spesielle intresser? Lang hår/kort hår? Søsken?
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2008 Er aktiv i skolekorpset - trombone. Langt lyst hår. Fikk lillesøster da ho var 10. Har en stebror på 18.
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Skal se hva jeg får til /finner.... Kan ta litt tid for nå svinger Flisa inn døra snart:o) OM jeg ikke rekker det (eller husker) så er det flere fine her http://www.konfirmasjon.info/catalog.php?idcat=144 Kun 45,-
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2008 Ok. TUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå