Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har den nyeste versjonen av spss (16.0) og i den finner jeg ikke fischers eksakt test. Jeg har antall observasjoner på under 5 så kji kan ikke benyttes. Blir veldig glad for hjelp
*bubbs* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Dytter denne opp for deg. Jeg har hatt problemer i SPSS selv og kjenner igjen frustrasjonen. Jeg HATER det programmet der altså!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk Når jeg hadde opplæring på programmet brukte vi en annen versjon- nå er det en oppdatert versjon og jeg finner ikke frem i det hele tatt ( grrrr
Pingpling Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ikke helt sikker men noe sånn: Statistics, Summarize, Crosstabs, Statistics, Chi-square. Hvis frekvensen er under 5 kalkuleres Fisher. Eller?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hei I tidligere versjoner kommer fisher opp automatisk, men ikke i den nyeste versjonen. Kjenner jeg blir ganske frustrert nå
Vannekanne Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg kjenner jeg får frysninger på ryggen når du nevner SPSS..... Jeg har også bare en gamlere versjon, sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå