Gå til innhold

Er det bare meg eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke har kjøpt noe utstyr enda?

Synes de fleste av dere her inne har handla utstyr jeg..

Jeg er 23+3 idag og har ikke kjøpt en ting. Klær har jeg jo fra de andre ungane mine, men har ikke kjøpt noe utstyr enda...

Er jeg helt aleine om ikke og kjøpt noe enda eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er aleine vet jeg jo ikke, men sist var jeg så inmari sjuk at ting ble veldig utsatt.... og når ungen kom i uke 34 var det ikke særlig klart nei..... så derfor bruker jeg de friske dagene på å årne litt jeg, i tilfelle jeg blir som sist....:)

Skrevet

Jeg er 22+5 og har kjøpt en body. Men det var egentlig en gave til en annen baby jeg aldri fikk gitt, nydelig liten Ralph Lauren-sak, og så ble jeg gravid selv ;-)

Har ikke klær, ikke utstyr, ingenting. Helt ærlig er jeg redd for å "jinxe" det, tør liksom ikke helt tro at det er sant før babyen er ute... Men nå har det endelig satt i gang for fullt med aktivitet der nede, og da er det jo litt mer virkelig :-) Vi får se. Jeg tror jeg skal kjøpe vogn nå snart, prøver i hvert fall litt, og mamma har sagt jeg skal få barneseng og stellebord av dem. Mest sannsynnlig blir det panikkhandling et par uker før, som med det meste annet jeg fortar meg.. :-D

Skrevet

Er i uke 34 og sniker innpå fra 3 tri. Jeg har ikke noe klart enda. er en sommerferie igjen enda. 7 uker...

Skrevet

Jeg titter litt innom her fra 3trim.

Har kun handlet barnevogn, men det er fordi jeg fikk knall tilbud fra min bror som jeg ikke kunne avstå (800,-) og den ville mine foreldre betale. *be my gest* ellers er jeg i uke 29 å har en hel bærepose med masse klær i str 3-12mnd som min Far har shoppa :o) kjempe søtt av han. Ellers så kommer jeg til å vente en mnd kansje to før jeg begynner på alvor å handle det som trengs. Har kun handla noen få ting i str 50, body,sparkebukse, kluter thats it!

Er førstegangs til info, å tar det hele med knusene ro.

Skrevet

Har heller ikke handlet inn noe som helst! Begynner på 29. uken på fredag :-P Hehe! Har alt fra førstemann, bortsett fra bilsete og det kjøper vi ikke før feriepengene tikker inn på konto, så orker ikke stresse med noe handling nå :)

Skrevet

Så langt har jeg handlet sprinkelseng og en kommode....men har fått en haug med klær og utstyr fra svigerinnen min, så har vel det meste i hus allerede;) Er bare i uke 25, men har fått beskjed om at vi må være forberedt på mulig tidlig forløsning pga risikosvangerskap, så vi valgte derfor å få ting på plass litt tidlig. Får heller tørke støv hvis tulla holder ut i magen lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...