Mayken Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Rokkeringen altså? Fikk ringen min i dag, og den er jo megasvær, tror jeg kommer til å slite med å rokke den rundt altså. Har kjøpt den Acu Hoop 4ib.-medium for adult users weight 100-200ibs Andre som har den og klarer å rokke greit? Har ikke prøvd ordentlig ennå, må vente til snuppa legger seg. Gleder meg til å prøve da:)
petite fleur Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg har den, synes også den er litt stor......Jeg er ikke flink i det hele tatt, klarer max ett minutt sammenhengende. Men samboeren min er dødsflink da, he he ;-)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Neida, går fint det! :-) Har samme som deg og holder den oppe å lenge jeg vil nå, men første dagene slet jeg litt før jeg fant teknikken. Bare øve seg det så går det bra.
Mayken Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Lenej:hehehe...skrev det sånn med vilje i håp om å få flere til å lese spørsmålet mitt...hihihi, første tanken som slo deg?? Skitten tankegang på deg snuppa;) Alva: da får jeg bare øve og øve og øve da. Greit å vite at det finnes håp i hvertfall:)
snartmammapåny Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Har den samme som deg, måtte jo gå rett på den for viderkomne;) hihi Ikke noe problem å rocke med den, overrasket meg selv med mine rocke ferdigheter;) Fikk den for 3 dager siden, dag 1 tok jeg 3 min sammenhengende, dag 2 klarte jeg nesten ikke rocke noe, tok vel 30sek sammenhengende 3 ganger. Hadde SYKT vogndt. I dag har jeg lekt litt med den i ettermiddag, men går nok for en ny 3min senere i kveld når mini har lagt seg. Han har en tendens til å ville gå i veien... synst igrun det var overraskende enkelt å bruke den. Litt komplisert å få fart på den, altså å begynne, men når den først snurret så var det lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå