Ruttetutt ヅ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Det virker så luftig og lite grovt, synes jeg. Nesten som loff.
BettyBoob Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 gutten min er veldig glad i havre polarbrød. han er 2 år, og får dette i matboksen sin enkelte dager.
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 For det første: ÆÆÆÆSJ!!!! Jeg spyr av ditt nick Heheh, utrolig kult! Det finnes jo flere typer polarbrød, neon er grovere enn andre. Lurer på om de kan være tilsatt sukker. Er sikkert ikke bra å gi for ofte, men av og til?! Vi foretrekker mye grovere varianter uten sukker.
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Forresten: Pubeshår mellom tennene er verre! Flireflire!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg lurer på hva Pubeshår er for noe jeg! Opplys meg:-)
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Sånt hår som befinner seg nedenfor trusestrikken, gjerne krøllete...hehe
Ruttetutt ヅ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for svar, alle sammen. :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Polarbrød er stort sett laga på finmalt hvete, så om det er definisjonen på sundt så vær så god. Når det er sagt så hender det at vi har det i hus, men kun som kosemat.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Ehh ja, mener jo da de fine typene. Extreme feks er et bedre alternativ. Men ellers kan du kjøpe loff, mye billigere.
børdi Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 polarbrød er godt,,,:-) om det er sunt eller ikke vet jeg ikke, men vi kjøper det av og til og koser oss....
Gjest Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Hvis du kjøper fullkornsvarianten er ikke sukkermengden så galen heller.
Gjest ->>- Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Er et mykt brød med usannsynlig lang holdbarhetsdato bra for noen som helst? I much doubt it.
selfangerkjerringa Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 jeg er generelt skeptisk til produkter med unaturlig lang holdbarhet....
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Polarbrød med pubeshår.....barnslig, jeg?!?
Pooosi Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 polarbrød extreme ble kåra til å være et av de sunneste brødene i et treningsblad...Vanlig polarbrød er neppe særlig mer usunt enn annet lyst brød, alt md måte da, md sunt pålegg kan det jo bli veldig bra d finnes nok myyyy verre ting folk pakker i unga sine
2smågull Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Flere ganger vi har kjøpt polarbrød har de blitt grønne dagen etter. så her har vi slutta å kjøpe de.. ugh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå