Veronica Mars Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har vært så heldig å få min 8 uker gamle datter inn på babysvømming i Oslo! Fikk beskjed i sted, var egentlig venteliste til august, så tok meg litt på senga. Uansett, hun fortalte meg at hun egentlig selger frotté bleier egnet til svømming, men er for tiden utsolgt, og jeg skal på kurs imorgen! Har vært på butikken for å finne engangsbleier, men de har bare i 7kg og oppover! Hvor får man kjøpt mindre?
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Etter hva jeg har hørt gjør det ingen ting om man bruker disse, selv om babyen din er litt mindre Bare sjekk at den sitter stramt, så eventuelle "uhell" ikke lekker ut i badevannet
Kate77 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Du kan fint bruke de som er for 7 kg og oppover. De er veldig elastiske. Ellers vil jeg også anbefale å finne badebukse til henne. Da flyter ikke rumpa sånn opp slik som den gjør i bleier. Jeg kjøpte en som kan brukes av baby på lindex. Bare pass på at den sitter godt rundt lår og mage slik at ting ikke lekker ut...
Veronica Mars Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk:) Da skal jeg handle inn imorgen! Gleder meg til å se henne i vannet!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Vi fikk streng beskjed om at det ikke var tillatt å bruke badebleiene du kjøper på rema o.l, ettersom disse ikke er tette .. Det stilles krav til at det er en plastikktruse inni som holder på avføring o.l. Vi fikk kjøpt ordentlig badetruse tilpasset vekt og størrelse på svømminga til 150 kr. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå