Piri Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Bilen som mannen min har kjøpt til meg og betaler alt på. Ikke så mye, men det blir nok noen lapper for det. Var helt og holdent min feil. Kan ikke skylde på føret eller at det løp en unge eller hund ut i veien. Var rett og slett bare ubetenksom. Huff.....var kvalm av dårlig samvittighet hele formiddagen til jeg tok mot til meg og ringte og fortalte det. Og vet du hva han gjorde????????? Han lo og spøkte med at nå hadde jeg ikke fullt så fin bil lengre! Så ba han meg roe meg ned for det var jo bare en bil! Han er så snill! Nå husker jeg hvorfor jeg ble så inderlig glad i ham. Jeg er jammen heldig:)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 ÅÅÅ!! det var faktisk kjempe koselig å lese.. ble varm i hjertet mitt =) Håper dere tar godt vare på hverandre
Piri Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Ehemmmm...........jeg kan vel ikke si at jeg er den flinkeste til det. MEN jeg skal virkelig prøve å huske dette så lenge jeg lever!
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 er lett å glemme i det daglidagse stresset er godt man gjør slike tabber, så man blir minnet på hvor godt man har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå