Gå til innhold

Kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden gjennom svangerskapet lagt på 96/98 og 95/65 og 92/62 sist nå 25/3-08. Jeg gikk til legevakten på fredag i forrige uke fordi jeg har følt veldig mye øresus, øresusen har vedvart i 5 uker og skal nå til legen igjen denne fredagen denne uken for å få henvisning til videre undersøkelse grunnet denne øresusen, skal i tillegg be om å få tatt blodprøve av jernlagrene mine da jeg har hørt at man kan få øresus av for lite jernlagre, blodprosenten min tok de på legevakten forrige fredag og den var 13 og noe slik som den var i uke 12. De målte også blodtrykket mitt som nå var 120/70, selv om dette ikke er høyt blodtrykk så er det like vel mye høyere enn det har vært de andre gangene og i morgen er jeg 24 fullgåtte uker. Var på nippen til å kontakte legevakten igjen i dag nå i sted fordi jeg får sånne plutselig hjertebank og svimmelhet og ubehag, akkurat som at noe er gale på en måte...har vært av og på med slike følelser den siste tiden. Hva tror dere er i ferd med å skje? Jeg var ikke slik som dette i mitt forrige svangerskap men vet jo at alle svangerskap er ulike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jeg skulle SÅ ønske jeg kunne svare deg på spørsmålet ditt...

Men jeg får i hovedsak bare sendt en trøsteklem og dyttet innlegget ditt litt oppover på siden.

Lykke til =) Er aldri noe alright å gå sånn å bekymre seg.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...