playground princess Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Kan Canesten redusere mengden utflod dersom jeg ikke har soppinfeksjon? (....kan jeg ha soppinfeksjon uten at det klør?) I pakningsvedlegget står det at en alltid skal kontakte lege før en bruker dette. Kan vel ikke skade å prøve? Usj...
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hei! Det tror jeg jeg vet.. Var hos legen min idag og fortalte at jeg har masse utflod. Ekkelt. Men det klør ikke. Hun sa at Canesten ikke fjerner utfloden i det hele tatt, kun soppen. Alle gravide har sopp i deler av svangerskapet og det skader ikke å smøre på litt canesten, men tar altså ikke bort den tykke klumpete utfloden, eller utflod som er "vannete".. Det må tas med penicilin hvis det er bakteriellt, ellers ingenting å gjøre!
Ned 20,4kg.. Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Økt utflod er desverre en av de ting vi må "lide" oss gjennom i et svangerskap.. Og Canesten minsker ikke denne plagen.. desverre..
Grateful mom Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg ville ikke brukt det bare for å teste liksom... Kjipt hvis man ender med at neste gang man virkelig får soppinfeksjon, så tar det lenger tid før Canesten virker. Det er jo noe herk når man først får det. Du vil nok ikke merke noe forskjell hvis du bare tester litt krem nå og da, men for min del ville jeg ikke gjort det. Har også mye utflod, men kan ikke gjøre annet enn å bruke truseinnlegg og passe ekstra godt på hygiene. Det er jo gjerne sånn når man er gravid at det blir litt ekstra da...
monilu- Har født Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Du kjenner det veldig godt dersom du har en sopp infeksjon, det klør så en nesten blir sprø. Men Canesten reduserer ikke vanlig utflod, bare den som kommer av soppen. Grunnen til at man skal kontakte lege før bruk, er for å konstantere at det er sopp det man har. Er jo andre infeksjoner som kan minne om sopp, men som krever annen behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå