Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Kom til meg He, he. Jeg er verdens mest usunne mennekse... omtrent. Men er ikke feit da.. så kanskje det ikke var noe godt råd alikevel Er liksom en sånn som kan spise hva jeg vil.....! Gå på McDonalds hver dag, spis godter, drikk cola osv. så får du i hvert fall fine og tette årer Og kanskje noen ekstra kilo på kroppen!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Æææææsj...........jeg ønsker da ikke å ødelegge meg helt da selvom jeg ønsker å gå opp i vekt, er forskjell på å kutte seg i fingeren og skjære av armen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Du kan få noen kilo av meg, jege trenger å miste noen....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Proteintilskudd og slike "måltidserstattere" i tillegg til måltidene du spiser kan være en idé. Spis ekstra mye proteiner og sunne karbohydrater. Hvis du trener, ha hovedfokus på styrketrening og ikke kondistrening.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Helsa di trenger ikke forfalle helt, selvom du vil gå opp i vekt.. Anonym 11:08
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg prøvde alt for å gå opp ivekt men ingenting hjalp. Etter at jeg fikk 1.mann så holdt jeg på de siste 5 kg.. Det er det eneste som her hjulpet meg.. Var kanskje ikke noe til hjelp for deg.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Du må trene og ta proteintilskudd. Og bytt ut lettmelka med H-melk osv, sånne enkle småting, uten å overdrive. Men trening og proteiner er definitivt det beste. Da bygger du muskler og ser litt større ut, uten at du ødelegger kroppen din med masse fett og drit.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Vet ikke hvordan jeg går opp i vekt=( Forstår det OG er kjipt. Her er det motsatt!!!! Anonymous poster hash: 36d22...7f3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 samme her. Jeg tar proteinpulver da. Men klarer ikke å få i meg mye mat. Hva kan man trene ? Kan gjøre noen øvelser hjemme? Og finnes det noen proteinbar? Eller hva menes med måltidserstattere? Anonymous poster hash: c997b...ce0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Vet ikke hvordan jeg går opp i vekt=( Forstår det OG er kjipt. Her er det motsatt!!!! Anonymous poster hash: 36d22...7f3 Hva er poenget??? Lag en ny tråd i stedet for å hente disse gamle trådene.... Anonymous poster hash: c4c2b...367
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Hei. Jeg var syltynn frem til jeg fylte 25 (176 høy og veide kun 48kg i ungdomsskolen og hadde etter dette en 'stabil' vekt på 54-56kg) Forsøkte det meste for å gå opp i vekt, proteintilskudd, drikke fløte, spise is etc.. men ingenting hjalp. Det som funket for meg var å spise mindre måltider men mye oftere (istedenfor "ett STORT måltid daglig" spiste jeg 6-7 ganger daglig. noen ganger kun ett eple, andre ganger et par brødskiver) la på meg 2-3 kilo på kort tid. sluttet å røyke, og la på meg ytterligere 7kg :-D Anonymous poster hash: f6afd...6ad
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Kom til meg He, he. Jeg er verdens mest usunne mennekse... omtrent. Men er ikke feit da.. så kanskje det ikke var noe godt råd alikevel :)Er liksom en sånn som kan spise hva jeg vil.....!Gå på McDonalds hver dag, spis godter, drikk cola osv. så får du i hvert fall fine og tette årer Og kanskje noen ekstra kilo på kroppen!! Haha høres ut som meg, her går det også i mc donalds, cola og snop omtrent hver dag 😮 Ingen så tror på meg siden jeg er tynn. Stakkars indre meg (og deg)! Anonymous poster hash: f81fb...ae2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 God og mettende smoothie. Kjør ulike typer nøtter/mandler til mel i blenderen. Tilsett 1-2-3 eggeplommer og en spiseskje udo's choice olje og kjør alt litt lenger. Tilsett frosne bær etter eget valg (ev. en halv banan eller et halvt eple i tillegg). Tilsett biola naturell og/eller fløte om du tåler melk. Hvis ikke kan du bare spe med vann. En knivsodd med salt balanserer smaken. Ha alltid litt nøtter, mørk sjokolade (minimum 70 %) med deg, gjerne noen tørkede aprikoser også som du kan bruke som mellommåltid og småspise på mellom måltidene. Men pass da på at du ikke spiser så mye nøtter at du ikke greier å spise vanlig mat. Ha alltid ekstra olivenolje over salat eller middag. Etter at jeg pga sykdom gikk ned altfor mye og vekten stod stille så begynte jeg med dette opplegget. Tok et par måneder før kroppen begynte å respondere, men da begynte jeg å legge på meg, og etter 3-4 måneder var jeg tilbake i normalvekt. Anonymous poster hash: 43271...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå