1881 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi har fått tegnet nytt kjøkken, samt med hvitevarer og benkeplate og dette er jo selvsagt innenfor en kostnadsramme. Et vennepar av oss har etter vi fikk tegnet kjøkkenet vært innom samme stedet og de kunne få gratis oppvaskmaskin med på kjøpet selv om deres kjøkken ikke koster mer enn halvparten av det vi skal betale. Jeg sendte mail og lurer på hvorfor det er forskjellsbehandling, men da mente kundekonsulenten at de måtte ha kjøpt kjøkkenet i løpet av februar måned noe jeg vet de ikke har. For vår del er det jo greit og få med oppvaskmaskin til en verdi av 7000 kroner, men jeg tror bare vi dropper det om det er forskjell på kundene til tross for at vi kjøper noe som koster endel mer. Ikke har vi fått noen rabatter heller på totalprisen. Overreagerer jeg eller hadde dere gjort det samme? Ser Elkjøp også har fått kjøkken, vurderer og se på deres tilbud der man også får gavekort pr. 5000 man har handlet for, det blir jo en god del penger.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Spurte du om du kunne få med noe da? Eller rabatt av noe slag? Man må være såpass frekk, de som ikke sier noe får ingenting...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Er noen ganger de har tilbud på kjøkken med enten oppvaskmaskin eller ovn. Om du ikke kjøpte det når det var slike tilbud eller sa noe om det når dere bestilte kjøkken kan dere ikke forvente det senere syntes jeg.
petite fleur Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg synes det er dårlig kundebehandling og ville gjort akkurat det samme som deg. Sørg for at det kommer fram i klartekst da - "Vi dropper hele handelen da dere forskjellsbehandler osv." Er de lure, gir de dere oppvaskmaskin/ annen kompensasjon....De må jo skjønne at dere kommer til å fortelle folk i omgangskretsen deres om den dårlige servicen dere har fått.
1881 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Vi har spurt etter rabatter og lignende, pakketilbud, men det eneste vi kunne få var 25% avslag på kombiskap, men når dette koster 10000 etter 25% avslag, vet jeg at vi kunne fått kombiskap til halve prisen på Elkjøp, og det finnes mange bra merker, trenger ikke på død og liv asko!
Northernlights Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hadde droppet dem som en død fisk...og gått for noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå