Gå til innhold

Hjemmejordmor i trøndelag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det kun eer 1-2 jordmødre i hele trøndelag som tar på seg hjemmefødsler ?

Har så lyst å føde hjemme,men hun ene er bortreist i det tidspunktet .Og den andre holder til helt oppe i steinkjer liksom.Jeg bor forøvrig da i melhus kommune.Kan ikke se for meg at det kan funke.

Noen som vet ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men vet du hva hu som holder til på steinkjer heter?jeg bor der, og har hatt en veldig rask fødsel tidligere, å er redd for ikke å nå fram. kunne vært fint å få prate med henne da om hjemmefødsel. men jeg vet ikke om noen jeg.

Skrevet

Berit Hembre het hu..Var i stjørdal hu bodde :o En liten glipp i geografien min der .

Skrevet

ok, da såh. da er jeg vel litt langt unna likevel...!

Skrevet

Det stemmer nok desverre. Jeg vet bare om Berit, som jeg hørte om fra Fødsel i Fokus. Du kan jo evt. kontakte de å spørre om det fins flere, men jeg er nesten sikker på at det ikke gjør det.

Skrevet

jeg trodde det var slik at om en øsnket å føde hjemme så fikk man det jeg. at da måtte JM bare komme å hjelpe. men det er visst ikke det. en ganske så viktig detalj de har utelatt når de forteller om at en kan velge selv.

Skrevet

Har hørt med de,og de sier det er kun hun som driver med dette.

Trodde også at det kansje var lagt LITT mere tilrette for de som ønsket hjemmefødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...