Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Samme tanke har jeg om et stort glass vann med isbiter og appelsin=)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har ikke spist sjokolade på tre uker...... *skjelve*
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 kan vi ikke bare la denne tråden dø ut slik at jeg slipper se "varm sjokoladekake" hele tiden?? jeg synes seriøst jeg kan kjenne lukten av nystekt kake her. *snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå