Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg er 16 uker på vei,har kjent liv hver dag en god stund nå. (har 2 barn fra før). Men idag er det virkelig rolig der nede,har kjent den lille idag,men ikke nærheten så mye som jeg pleier. og det er en del timer siden sist nå. har noen av dere opplevd dette??
Sharlis Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg har opplevd det:) Men de er jo små når det ikke er kommet lengre enn 16 uker,at det de har masse plass å gjømme seg på
Mamma mjaua Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 jeg har kommet til uke 21, er 21+4. jeg har ikke før denne uken kjent liv hver dag. i uke 16 kjente jeg netsen ikke noe:P
miobell Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 jeg er i uke 17 , førstegangs, men vet ikke om jeg kjenner noe ennå.. men så liv på ul forige uke, så da er vel alt ok? hva kjenner dere bevegelsen som? Kraftig?
Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hei:) Førstegans f kjenner det som regel ikke før 18 og utover. så alt er helt i skjønneste orden:). Jeg har kjent liv siden uke 13,det begynte med at det føltes ut som en fisk som sprellet,etterhvert har disse sprellene blitt sterkere og sterkere. og innimellom kjenner man bitte små spark,små dult mot liv moren:)
Saltlakris Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg er i uke 23, og min baby har også vært veldig stille i dag. Har heldigvis doppler så jeg måtte ta den fem nå i kveld for å sjekke at alt sto bra til der inne, og det gjorde det
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hadde noen dager der det var veldig stille i magen i forhold til hva det pleier være, men mest sannsynlig hadde bare babyen lagt seg i ei ny stilling som gjorde at jeg kjente sparkene svakere for nå er det fult med liv der inne igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå