Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skriver dere i takkekortene?

Skriver dere takk for:

*Gaven

*Body,sparkebukksa og bamsen.

*Klærne

*ev annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev "Tusen takk for oppmerksomheten/gaven jeg fikk da jeg ble født! Hilsen xxx" Har du tenkt å skrive alle for hånd, ville jeg kanskje gjort det litt mer personlig. Men orket ikke det da vi delte ut over 50 takkekort!

Skrevet

Syns det er mest koselig å skrive noe personlig, men det kommer selvsagt an på hvor mange kort det er og hvor god tid du har... Har rolig baby, å skrev 97 takkekort/julekort til jul :)

Skrevet

Jeg hadde også 60 takkekort, og skrev personlig hva jeg takket for. F.eks. tusen takk for sparkebuksa, eller hvis det var flere klesplagg skrev jeg 'tusen takk for de fine klærne' e.l.

Blir nesten litt skuffet når jeg får masseprodusert takkekort, spesielt hvis de er maskinskrevet!

Det går ganske fort hvis du har ei gaveliste å gå etter :)

Skrevet

Tenker dere det samme om takkekort ved dåp? Ved fødsel skrev jeg over 30 håndlagde (scrapbooka) kort og da skrev jeg spesifikt hva jeg takka for. Tror ikke jeg gidder det en gang til, så tenkte å lage på pc denne gangen og da tenker jeg å skrive "Takk for oppmerksomheten..."

Til dåpen var det jo noen som gav symbolske gaver (f.eks blomster), og noen hjalp til med kaker osv uten å gi gave (ikke så nære). Ved å skrive "takk for oppmerksomheten" slipper jeg å tenke på hvordan jeg skal formulere meg til de enkelte uten at det blir rart. Syns dere det blir for upersonlig? Har forresten ikke tenkt å kjøpe ferdigtrykte kort men lage fine hjemmelaga kort (men altså skrevet på pc..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...