Trulto*Prins&Spire* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 jeg gikk til legen for å finne ut hvor langt jeg er på vei, da jeg ringte en uke senere sa hun jeg snakket med at jeg var i alle fall ikke mindre enn 7 uker på vei. jeg spurte hva det ville si, 5 mnd,8 uker? hæ?? nei, det visste hun ikke, jeg var bare mer enn 7. i følge det legen trodde er jeg idag 7+1, men jeg er jo mer enn dette, siden jeg var mer enn 7 forrige uke. Eller mener de kanskje i uke 7? Vet ikke helt hva legen går etter.. Men i alle fall.. jeg syntes jeg kunne kjenne bevegelser?? Dette er jo alt for tidlig vel?? har denne gangen og fått mage SÅ fort.. jeg er sikkert like stor som jeg var når jeg var 4 mnd på vei forrige gang.. DER kjenner jeg det igjen..?! Jeg fikk beskjed om at jeg kjente tidlig forrige gang, mener det var uke 12 eller 15? husker ikke. men ja, andre som har opplevd lignende med 2 (3,4,5...) mann??
alvilde Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 det er jo grunn nok for å få tidlig ultralyd så du med sikkerhet vite hvor langt du er på vei..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 de sier jeg bare skal vente til den som da blir i uke 18 blir bestilt, og heller se det ann da?? sukk.. laang vente tid ja..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei ville også be deg om å kreve UL. Fikk store problemer med termindatoen sist da jeg ikke hadde fått tilbake mensen etter sist fødsel før jeg ble gravid igjen. Ble sånn ca ca hele tiden. Endte med at jeg ble flyttet fra 1 juni, til 9 JULI!!! Med den siste termindatoen ville jeg ikke ha vært gravid når jeg tok testen så den måtte jo være feil. Jenta var liten av vekst og derfor ble alt feil. Hadde jordmorpå laget hele tiden takk og lov. Ble dermed lovet å bli satt igang 2 juli om ikke noe hadde hendt..hun kom 1 juli;)Og da var fostervannet misfarget så fikk beskjed om at det var på tiden. Om det du tror er riktig, så er det viktig at du får den obl. UL til riktig tid (ue 17-19) ellers så kan alt bli veldig skevt. Gikk hele svangerskapet og var litt små redd, ekkelt å ikke vite hvor langt man er på vei...tenk om ungen skulle finne på å komme veldig tidlig...stor forksjell på uke 23 og uke 26 f.eks...' nei lov meg å finn ut av dette, klemmer...
Arytai Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 be om tidlig ul du. det kan de da ikke nekte deg.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 huff, ja, du sier noe der... skal til legen igjen 10 mai, får høre med han da.. Ja, blir liksom ikke samme greiene, når man ikke vet hvor langt man er på vei.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå